Skördare

Instruktioner aggregat 762b, FMG 1870 Master

3 inlägg 1408 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Instruktioner aggregat 762b, FMG 1870 Master

fmg1870master  
#776287 Är ny och ovan ägare till en FMG 1870 master med ett aggregat 762b.
Har inte lyckats få med någon instruktionsbok till aggregatet, har ingen tidigare erfarenhet och första problem är så "enkelt" som att jag inte klarat byta kedja/svärd utan en beskrivning. Någon som har nerladdat instruktioner eller bara kan scanna något/några blad som beskriver? Rekommenderat svärd/kedja till aggregatet? Mycket tacksam för hjälp!



   TS
Avatar Fallback

Re: Instruktioner aggregat 762b, FMG 1870 Master

AKKAMAAN  
#776309 Kontakta Lennart Altberg på Facebook LÄNK. Han delar konto med sin fru Barbro. Lennart är nog den mest erfarne rent praktiskt på ÖSA/FMG/Timberjack skördare och skotare. Lennart har varit leveransinstruktör både i Sverige och internationellt på de flesta för att inte säga alla ÖSA relaterade maskiner sedan 1970-talet och framåt Lennart finns med i de flest skogsmaskingrupper på Facebook, mest synlig i Skogsmaskinsnostalgi LÄNK och ÖSA Historiska Förening LÄNK
MVH
Per A

Användarvisningsbild

Re: Instruktioner aggregat 762b, FMG 1870 Master

fmg1870master  
#776415 Många tack, då skall jag kontakta honom!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).