Skördare

EGS 400

9 inlägg 3053 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

EGS 400

scott  
#752924 Hej nya fenomen finns inge ström till nedre kvistknivarna ,var börjar man leta



   TS
Avatar Fallback

Re: EGS 400

scott  
#753489 Ingen som har nå idéer 🤔

   TS
Användarvisningsbild

Re: EGS 400

bodaedet  
#753626 Börja vid kanelburken och leta dig bakåt mot kretskortet.

Det är en 2004 eller?

Avatar Fallback

Re: EGS 400

scott  
#753647 Ja det är en Rottne 2004a ,har kommit så långt att det inte är nå ström på krankabeln

   TS
Användarvisningsbild

Re: EGS 400

bodaedet  
#753664 Är lampan på noden svart eller röd, den ska lysa grönt med fast sken. Det sitter en bladsäkring under huvudbrytaren vill jag minnas. Det är lätt att kontakten mellan noden och krankabeln ärgar, jag drog ihop bladen med självborrande skruv.

Avatar Fallback

Re: EGS 400

scott  
#753718 Den är hel å noden lyser grönt, kan det vara krankabeln,ska mäta den i skåpet idag

   TS
Användarvisningsbild

Re: EGS 400

bodaedet  
#753727 Är det bara nedre kniv som inte fungerar skulle jag börja närmast funktionen. Men det är klart det kan vara kaneln

Avatar Fallback

Re: EGS 400

scott  
#754200 Hej finns ingen ström på kabeln till nedre knivarna som kommer in i säkringskåpet i krankabeln,

   TS
Avatar Fallback

Re: EGS 400

scott  
#754601 Har hållt på hela dagen med Rottnen mätt ström mm var sitter reläna B och C

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).