Skördare

Trasig D4 burk.

63 inlägg 25203 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Trasig D4 burk.

halvproffs  
#86172 Hörde en historia häromdan som jag måste förtälla. En lastbil skulle exporteras till Marocco och den skulle köras dit. På vägen dit började datorn krångla vilket medförde att lysen mm inte fungerade som dom skulle. Dom stannade under resans gång vid ett antal olika ställen i Europa för att få den lagad. Inte någonstans ville någon laga den utan dom blev hänvisade till att köpa en ny vilket dom icke gjorde. Framme i Marocco frågade dom en enkel verkstad om dom kunde fixa datorn. Dagen efter kunde dom hämta ut bilen med nylagad dator. 25.- kronor kostade reparationen :!:

Avatar Fallback

Re: Trasig D4 burk.

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86173 idag funkar datorn som den ska, prata me far nyss å han kör för fullt, få se hur det går på sikt så det inte är nått återkommande skitfel.... Men som vanligt ett stort TACK för tipsen å som vanligt blir man lite visare;)

Användarvisningsbild

Re: Trasig D4 burk.

masterchief  
#86218 Gott att den fungerar 8)
Troligtvis något glapp eller oxid, hoppas det inte dyker upp igen.
Bifogar bild på hårdvarulåset var och hur det sitter efter att stjärnskruven avlägsnats 8)

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).