Skördare

Automatstart dsp4000

4 inlägg 1921 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Automatstart dsp4000

Viktor89  
#646064 Jag får inte automatikstarten att starta. Jag har lagt in längder och diametrar. Jag vill såga 3m massa och fyra olika längder på timmer. Och har försökt skapa en kvalitetsordningslista. Men det vill inte hoppa igång? Kanske har jag gjort fel någonstans.
Om jag matar in en diskett med apt-fil Och väljer den, är allt klart för att köra då?

I så fall. Är det någon som har en APT-fil till dasa4 och delge mig?



   TS
Användarvisningsbild

Re: Automatstart dsp4000

Viktor89  
#700572 Jag fick tag i ny apt-fil så det har funkat tills för ett tag sedan och nu står det kvalitet Q14 idisplayen bör det inte vara Q1-Q5 enbart. ? Någon som vet vad Q14 innebär? Eller vad jag kan ha gjort för att automatstarten inte vill starta. ?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Automatstart dsp4000

skogsjan695xl  
#700622 Troligen har du inget sortiment på Q14 och lyckats få in den kvalitetet som startkvalitet. Normalt används Q1-9. Beroende på antal sortiment m.m

Användarvisningsbild

Re: Automatstart dsp4000

Viktor89  
#700785 Kan det vara så enkelt som att jag kan lyckats tryckt på någon knapp "kvalitetsbyte" och ändrat kanske? får kolla på detta.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).