tis 12 mar 2019, 07:55#556061Hej!
Söker instruktionsbok till Rottne 2000, är det någon som har att sälja eller som skulle kunna ladda ner den här på forumet,skulle säkert vara fler som skulle kunna bli räddade av den ,dom har ju en förmåga att försvinna under resans gång ,dom blir kvar hos någon före detta ägare ock bortglömda i någon byrålåda 🙏 🙏
Skördare
Instruktionsbok Rottne 2000
TS
lör 23 mar 2019, 09:44#558279Hej,
Löste det sig?
Om inte så brukar Rottne själva kunna skicka i PDF version med mail. Du kan kontakta dem på info snabel-a rottne.com
Löste det sig?
Om inte så brukar Rottne själva kunna skicka i PDF version med mail. Du kan kontakta dem på info snabel-a rottne.com
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
tor 17 okt 2019, 11:34#591262
Fredrik, Någonstans i domhär Rottne 2000 trådarna, la du upp en instruktions-pdf till HTC-T220 tidigare...
Jag hittade inte den nu...,har du någon aning om var den ligger...?
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Löste det sig?
Fredrik, Någonstans i domhär Rottne 2000 trådarna, la du upp en instruktions-pdf till HTC-T220 tidigare...
Jag hittade inte den nu...,har du någon aning om var den ligger...?
Tungjobbat ibland...
tor 17 okt 2019, 11:37#591263Hmm, kan det vara denna?
Fel på HTC´n
Fel på HTC´n
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).