Skördare
Valmet 901 cranab 996
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in tor 28 feb 2019, 20:01#553932Hej söker en slangvinda som sitter baktill på kranen. Hört med Koppom Stigs maskin m fler ingen som har. Provar här
TS
fre 01 mar 2019, 11:16#554045
Är det nummer 15 i reservdelskatalogen? 5001738
Prova gå till källan och hör med eftermarknad på Cranab. Har du tur kan det finnas någon kvar 🙏
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Är det nummer 15 i reservdelskatalogen? 5001738
Prova gå till källan och hör med eftermarknad på Cranab. Har du tur kan det finnas någon kvar 🙏
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
fre 15 mar 2019, 10:24#556714Hur gick det, fick du tag i nå grejer?
fre 15 mar 2019, 14:41#556774Hej. Inte någon lycka än... Pratade med en skogsnisse. Han tyckte att jag skulle ta lös den rullen jag har åka till smidesverkstad å tillverka en. Absolut billigaste en honom. Så det blir nog så. Skruvar lös den i helgen.
TS
sön 31 mar 2019, 13:56#559603Hej fick du tag på någon rulle, jag rotade bland mina saker och hittade en ny rulle som du är ute efter
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).