Skördare

Valmet 911.1 appman 3.3.13

4 inlägg 1907 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Valmet 911.1 appman 3.3.13

Karkebo  
#538772 Skärmen visar felsäkert läge hur kommer jag ur det. Vad har hänt
Tacksam för hjälp
Karkebo



   TS
Avatar Fallback

Re: Valmet 911.1 appman 3.3.13

JoTh  
#538877 Många gånger går det bra att bara starta upp Windows i felsäkert läge och starta om datorn.
På de Propac datorer som sitter i en 911.1-911.3 mfl är det inte helt ovanligt.
Brukar gå bra att bara starta om.
Då datorn startar vid påslag av huvudströmmen är det bra om Windows får starta upp helt innan man försöker att starta motorn.
Alternativt stänger av datorn med strömbrytaren/ skjutreglaget bak på datorn, och startar upp den efter att motorn går.
Är det lite halvdåliga batterier uppstår oftast detta vid kallstart på morgonen, då spänningen blir för låg till Propac PC'n.

Användarvisningsbild

Re: Valmet 911.1 appman 3.3.13

Karkebo  
#539630 [quote="JoTh"]Många gånger går det bra att bara starta upp Windows i felsäkert läge och starta om datorn.
På de Propac datorer som sitter i en 911.1-911.3 mfl är det inte helt ovanligt.
Brukar gå bra att bara starta om.
Då datorn startar vid påslag av huvudströmmen är det bra om Windows får starta upp helt innan man försöker att starta motorn.
Alternativt stänger av datorn med strömbrytaren/ skjutreglaget bak på datorn, och startar upp den efter att motorn går.
Är det lite halvdåliga batterier uppstår oftast detta vid kallstart på morgonen, då spänningen blir för låg till Propac PC'n.[/

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 911.1 appman 3.3.13

Karkebo  
#539631 Komatsu har skickat skärmen till Värmlands IP där den nyligen har varit på rep. Hoppas på det bästa.
Mvh Karkebo

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).