Skördare

Värde på Kockum 850 -77

6 inlägg 8762 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Värde på Kockum 850 -77

Listan  
#457436 Hej!
Efter att min far avlidit så har vi nu en fungerande skördare vi inte vet vad vi ska göra med.
Finns det en marknad för en sån. Hur gör vi för att få den såld?
Tips emottages tacksamt!
Med vänlig hälsning, Lisette



   TS
Användarvisningsbild

Re: Värde på Kockum 850 -77

filijox  
#457576 Ta först reda på med hjälp av någon kunnig om vad den är värd, att skapa denna tråden är ju en början på det. :-BD

Lägg sedan ut den på blocket.

Avatar Fallback

Re: Värde på Kockum 850 -77

AKKAMAAN  
#457674 Jag skulle börja med att få någon kunnig at titta på, provköra lite och utvärdera maskinens skick. Dokumentera med så mycket bilder och Video klipp på maskinen i helhet samt olika detaljer. Lägg upp all info på en egen website typ Instagram eller liknande som inte kräver något speciellt login.
Sedan lägger du ut maskinen på en maskinauktionssajt, länka gärna från Blocket. Länka till alla bilder och videos.
Ju mera ärlig information du lägger ut desto färre onödiga förfrågningar och desto flera seriösa spekulanter

Användarvisningsbild

Re: Värde på Kockum 850 -77

rokon  
#457680 En äldre tråd från Skogsforum angående värde Pris på Kockum 850? på Kockum 850
Om du vill göra det enkelt med annonseringen så lägg ut skördaren på försäljning här på skogsforum under fliken marknad som du ser längst upp!

Avatar Fallback

Re: Värde på Kockum 850 -77

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457686 Jag bjuder 50 000 osett. :grin: Lägg ut lite bilder och gör en auktion här på Skogsforum. Är den fin så kan slutpriset bli uppåt 100' men knappast mer. Den fyller trots allt 40 år-

Användarvisningsbild

Re: Värde på Kockum 850 -77

Listan  
#458260
Skogsola skrev:Jag bjuder 50 000 osett. :grin: Lägg ut lite bilder och gör en auktion här på Skogsforum. Är den fin så kan slutpriset bli uppåt 100' men knappast mer. Den fyller trots allt 40 år-

Nu ligger den ute på annons här på skogsforum. Med vänlig hälsning, Lisette

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).