Skördare

Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

7 inlägg 6953 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Torbjörn Johnsen  
#382537 Skogsforum besökte entreprenören Niklas Savilahti och fick en åktur i hans Ponsse Bear 8W förra veckan. Se filmen från slutavverkning med bra flyt här:



Vill du se Niklas och hans Bear i en riktigt grov slutavverkning så finns chansen i morgon den 22 mars i Katrineholm. Här finns med info på Ponsses webb:
http://www.ponsse.com/se/media-archive/evenemang/skogsdag-katrineholm



   TS
Avatar Fallback

Re: Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Uffe  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#382711 Han är duktig med spakarna. Hade nöjet att åka med honom häromveckan och försökte snappa upp o lära sig lite. Det finns ett par klipp på youtube när han gör rikt- och fällskär med maskinen. PS tror att ni stavat efternamnet fel i filmen. DS

Användarvisningsbild

Re: Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Torbjörn Johnsen  
#382714 Aj, som det kan bli! Du har helt rätt att det är felstavat i filmen Uffe. Ska kolla om det enkelt går att rätta till...

   TS
Avatar Fallback

Re: Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#382763 Ska vi vara petiga så undrar jag om det inte är ett h8 aggregat också ;-)

Användarvisningsbild

Re: Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Torbjörn Johnsen  
#382771 Får väl skylla på "dekalslitage" Valmet890:-)

   TS
Avatar Fallback

Re: Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#382804 Haha ingen fara :-)

Användarvisningsbild

Re: Video Ponsse Bear 8W & visning 22 mars

Fredrik Reuter  
#382874 Hej,
Jepp, felstavningen får jag ta på mig. Tyvärr är det på värsta stället, för att ändra får man rendera ut en ny videofil och ladda upp och då försvinner detta klipp, alt finns två.

Så jag tror vi får leva med detta...

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).