Skördare

Vad talar för just din maskin???

7 inlägg 3852 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vad talar för just din maskin???

Valmet  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15319 Jag kör Valmet för att vi har ett mycket bra sammarbete med dom och det fungerar bra med reservdelar o annat



   TS
Avatar Fallback
tullan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15341 Så är det åt oss oxå. Valmet har, där vi bor, överlägsen service och tillgänglighet samt den bästa säljaren.

Avatar Fallback
Ponsse Ergo  
#15344 Vi kör Ponsse, extremt bra service, lite dåligt om säljare men de kommer väll, bra priser på både reparationer och reservdelar.

Användarvisningsbild
masterchief  
#15348 Jag kör Rottne mest pga servicenätet.
Sedan gillar jag deras koncept med mycket lika delar mellan maskinerna.
Samt även utbytessystemet de har.

Avatar Fallback
Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15365 jag ör oxå rottne. utbytessystenet är ju värt väldigt mycket.. varför ska man betala för en ny sågmotor när det bara är axelpackningen som är slut?? sen tycker jag att produktionen ligger bra till

Användarvisningsbild
Lukas_Lundstrom  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15399 På åland ha vi haft ett oslagbart samarbete med LL-maskiner, skogsjan, cat, ecolog maskinerna... har support av folk som va med och utvecklade dom första maskinerna i slutet på 80-talet kunskapen e ganska stor här på ön på grund av att många entreprenörer har fattat tycke för dessa maskiner... de finns en skogsjan erjofant och andra maskiner allt från 487 skördare me keto 51 till EcoLog 580 me LM7000 å skotare förstås i olika storlekar.. sedan finns de en handfull andra märken åxå föståss Ponnse, Valmet, Ösa till och med en rottne blondin i aktiv tjänst!!

Avatar Fallback
Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15451 Kör valmet eftersom vi gillar deras koncept med runtomsvängande hytt mm, och dom fungerar väldigt bra och då amn behöver reservdelar eller hjälp med reparationer så är valmets service överlägsen där vi bor.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).