lör 02 apr 2011, 17:47#124806På fredag i nästa vecka kommer våran efterlängtade tx med 340agg och flerträd! Är det någon som har nå erfarenhet av denna maskin skulle vara kul att höra lite synpunkter. Hur bra fungerar sp:s färgmärkning?
Skördare
Komatsu 901tx
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
lör 02 apr 2011, 18:27#124816kan inte säga nåt om TX men du själv får gärna komma med en recension när du har känt å klämt på den lite
SP:s färgmärkning funkar klanderfritt. vet inte hur det är med andra gallrings aggregat men 451:an tar väldigt lite färg. vi fyller ja varannat skift och då brukar de va hälften kvar ungefär. även i 3:e gallring. och den har aldrig krånglat för mig..
SP:s färgmärkning funkar klanderfritt. vet inte hur det är med andra gallrings aggregat men 451:an tar väldigt lite färg. vi fyller ja varannat skift och då brukar de va hälften kvar ungefär. även i 3:e gallring. och den har aldrig krånglat för mig..
När de kommer svartrök ur avgaspipan, då vet du att du har en gammal maskin.
lör 02 apr 2011, 18:36#124819Får ut våran på torsdag eller fredag till veckan. kommer bli skönt att slippa den gamla 901an, är nått som går sönder och krånglar varje dag nu.
Det är ett 340 och flerträd på våran också.
Liljemark Skogsavverkning
Riktiga män kör utan tändstift
lör 02 apr 2011, 18:45#124821
Ja jag funderar på att blogga lite
Ja det låter bra det! Färgmärkningen på h8an har bara krånglat hela tiden så det var helt bortkastade pengar.
dexter skrev:kan inte säga nåt om TX men du själv får gärna komma med en recension när du har känt å klämt på den lite![]()
Ja jag funderar på att blogga lite
Ja det låter bra det! Färgmärkningen på h8an har bara krånglat hela tiden så det var helt bortkastade pengar. TS
lör 02 apr 2011, 18:48#124823
Får ni ut den i skogen då eller kommer den till verkstan? Våran kommer också torsdag eller fredag till verkstan i Tierp. Ja det blir nog lite mera maskin med txen jämfört med 901an. Ännu större skillnad mot moppen jag kör
skogsjan695xl skrev:Får ut våran på torsdag eller fredag till veckan. kommer bli skönt att slippa den gamla 901an, är nått som går sönder och krånglar varje dag nu.
Får ni ut den i skogen då eller kommer den till verkstan? Våran kommer också torsdag eller fredag till verkstan i Tierp. Ja det blir nog lite mera maskin med txen jämfört med 901an. Ännu större skillnad mot moppen jag kör
TS
lör 02 apr 2011, 19:05#124827Våran kommer till verkstad på måndag eller tisdag. kurs på onsdag och ut i skogen på torsdag som det ser ut idag iaf. Den gick på trailer igår.
Liljemark Skogsavverkning
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar