Admin@skogsforum skrev:Hej,
Som info kan sägas att mer om Access finns här:
Cranab Access
Och i senaste numret av Trucking, är det kanske eran maskin Matsimon?
Funderade f.ö att dela av denna tråden och flytta in Access relaterade ämnen till tråden ovan, men avvaktar än sålänge...
matsimon skrev:Admin@skogsforum skrev:Hej,
Som info kan sägas att mer om Access finns här:
Cranab Access
Och i senaste numret av Trucking, är det kanske eran maskin Matsimon?
Funderade f.ö att dela av denna tråden och flytta in Access relaterade ämnen till tråden ovan, men avvaktar än sålänge...
Hej! Nej, har inte varit med i den tidningen. Var det med en Valmet med accesskran i den?
hälsn
/Matsimon
matsimon skrev: Hej! Nej, har inte varit med i den tidningen. Var det med en Valmet med accesskran i den?
hälsn
/Matsimon
Admin@skogsforum skrev:matsimon skrev: Hej! Nej, har inte varit med i den tidningen. Var det med en Valmet med accesskran i den?
hälsn
/Matsimon
Hej,
Javisst var det det, tror iaf det var det senaste numret.
Ska försöka leta upp den, eller kanske nån annan kan verifiera.
matsimon skrev:Admin@skogsforum skrev:matsimon skrev: Hej! Nej, har inte varit med i den tidningen. Var det med en Valmet med accesskran i den?
hälsn
/Matsimon
Hej,
Javisst var det det, tror iaf det var det senaste numret.
Ska försöka leta upp den, eller kanske nån annan kan verifiera.
Hej! Bussigt, annars kanske man får köpa ett ex.
Engstrand skrev:Tycker dom ser lite "kladdiga" ut minispakarna med knappar frampå. Om jag skulle ha en valmet blev det nog Excidors paletter. Lika som sitter i cat skördarna. Tycker dom var kanon!
Är en med 941 som kör så här,så det ska ju funka iallafall.
valmet 901 skrev:Hej Matsimon...hehe ja visst kan världen va liten ibland,det va lite kul de här tycker jag, jo jag är anställd på en 00:a med 945.1, kör själv nu men vi letar en gubbe till, och ja vi är intresserade av eran maskin, verkade gå fint men vi har inte fått nå datum än när ni får eran nya så vi får se vad som händer,en liten fråga bara, det där 350 aggr som ni hade till låns gick det bra lr? blir det som följer med maskin som det låter å det va väl ett 350.1 eller? ojdå nu har vi nog komma ifrån ämnet lite kanske, sorry! HA EN TREVLIG HELG.