sön 18 jan 2026, 18:42#904522Hei! Noen som har en Eldra HHM jag kan kjøpa?
Skördare
HHM
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
mån 19 jan 2026, 06:43#904583Takk for svår😀 1270a aggregat 746c
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
mån 19 jan 2026, 10:41#904613Hmmm. Har sjekket Finland Norge sverige. Ingen som har😳 Det måste vara noen som har ett aggregat stående med den gamla hhm ? Eller vet om hur man bygger om til den nyare med 4 kontakter..
Stod den i flere aggregat? F.eks 762?
TS
mån 19 jan 2026, 11:13#904619
Har du pratat med koppom maskin?? Blir väldigt förvånad om de inte har det du söker
Volvovalmet skrev:Hmmm. Har sjekket Finland Norge sverige. Ingen som har😳 Det måste vara noen som har ett aggregat stående med den gamla hhm ? Eller vet om hur man bygger om til den nyare med 4 kontakter..
Har du pratat med koppom maskin?? Blir väldigt förvånad om de inte har det du söker
mån 19 jan 2026, 20:44#904705Er ikke sikkert det er HHM. Men vill hatt tak i en annen for å prova. Problemet er som følger:
Undres meg...
Starter opp maskin.
Aktiverer kran og hydraulikk.
Sag går rett ut med full kraft(det lyser i dioderna på aggregat for säg.jag får inte stoppet den før mcm å alla data har startet opp og fel kode har kommet. Når jag da trycker ned Sag knapp, går Sag hem og stoppar.
Når jag har tiltatt aggregat upp, knivsrna å matvalsarna inn, for sen å trycka på Sag knappen hører jag at den gir trykk til Sag, men det lyser inte i dioder og Sag vil inte ut.
Kan denne strøm feil ligga i psu?
Undres meg...
Starter opp maskin.
Aktiverer kran og hydraulikk.
Sag går rett ut med full kraft(det lyser i dioderna på aggregat for säg.jag får inte stoppet den før mcm å alla data har startet opp og fel kode har kommet. Når jag da trycker ned Sag knapp, går Sag hem og stoppar.
Når jag har tiltatt aggregat upp, knivsrna å matvalsarna inn, for sen å trycka på Sag knappen hører jag at den gir trykk til Sag, men det lyser inte i dioder og Sag vil inte ut.
Kan denne strøm feil ligga i psu?
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar