Skördare

Valmet 901.3 och S92

1 inlägg 1838 visningar 1 följer Svara, dela mm...  
Logmax bild
Användarvisningsbild

Valmet 901.3 och S92

mdw418  
#875732Hej, jag kommer från Polen. Jag har en Valmet 901.3-maskin med S92-huvud (Logmax 5000). Programmet på min VBU-dator har gått sönder och jag måste installera nya filer. Huvudet är anslutet till VBU via MHC-2-styrenheten. Jag har ingen svart låda. I Terman erkändes den som S92. Allt fungerade väldigt bra. Jag kan inte hitta lämpliga VBU320-programfiler för detta huvud. Jag har installerat alla mjukvarupaket och inget av dem ser MHC-2. Filepack 3.16 fungerar inte med S92. Jag misstänker att originalfilen modifierades för S92-huvudet. Komatsu Polska kan inte hjälpa mig. De hävdar att det inte finns något lämpligt filpaket för detta aggregat. De försöker lägga mig i en svart låda. Jag vill inte anta det. Jag letar efter någon som kan hjälpa mig. Jag kommer att köpa ett bra paket med filer till det här huvudet och maskinen, eller så tar jag med mig kontrollern. Det finns ingen i Polen som kan redigera dessa filer.

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).