Skördare
Finns det någon som har erfarenheter av Sampo 1046x
fre 12 jan 2007, 16:25#5426Jag skulle vilja veta vad som är bra å vad som är dåligt med denna maskin? Är det stor skillnad på den gammla och den nya modellen 1046x, mer än bara hytten?
TS
fre 19 jan 2007, 18:51#5604Jag hört ganska mkt bra om dom. Och som sagt, aggregatet är det bra klös i. Dom använder sig av Keto.
Har även hört en del historier om hur "skogsbönder" som varit nära att lägga av, men köpt Sampo och då har allt vänt. Men det är som sagt bara historier, har inte hört det av ngn som jag känner.
//Robban - Enskede Hydraul AB
Har även hört en del historier om hur "skogsbönder" som varit nära att lägga av, men köpt Sampo och då har allt vänt. Men det är som sagt bara historier, har inte hört det av ngn som jag känner.
//Robban - Enskede Hydraul AB
ons 31 jan 2007, 18:35#5880Jag har en granne som köpte en av de första som kom till Sverige jag tror att han är generellt nöjd.. han säger att fabriken varit väldigt lyhörda och villiga att fixa till enligt entreprenörernas önskemål
Massey Ferguson 390T, Mowi skog75, Yamaha Kodiak, Husqvarna 550xpg,350,345rx,165, Jonsered 450, Stihl ms201

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).