Avverkning (slutavverkning)

Intervju med skogsägare till kandidatuppsats!

1 inlägg 1718 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Intervju med skogsägare till kandidatuppsats!

Elisa1  
#779716 Hej,

Äger du skog i Sverige och är över 18 år? Vi vill höra dina tankar om dagens marknadsföring av svenskt skogsbruk! (Anonymt förstås).

Vi är två studenter vid Stockholms Universitet som studerar frågan om hur dagens marknadsföring av skogen påverkar enskilda skogsägare i valet att bruka sin skog, inom ett kandidatarbete i företagsekonomi och marknadsföring. Eftersom den svenska skogen ägs till 50% av er, så är vi nyfikna på vilken potential som finns inom er sektor gällande Sveriges klimatomställning för att nå de Globala målen till 2030!

Vi söker därför några frivilliga skogsägare som vill ställa upp anonymt på intervju.

För att vara kvalificerad för intervjun behöver du äga skog i Sverige, men du behöver inte besitta någon särskild kunskap om skog/skogsbruk. Intervjun kommer ta runt 30-45 minuter och ske oavlönat på distans.

Hoppas du vill göra din röst hörd! Kontakta mig på elpa5177@student.su.se om du är intresserad av att ställa upp.


/Elisa & Amanda 🌲



   TS
Iggesund Forest BlueLine skördarsvärd, Norrländsk urkraft
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).