Avverkning (slutavverkning)

Felle trær med kile

19 inlägg 3025 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Felle trær med kile

anersimyra  
#770759 80% av BHD har funnits med i materialet redan från start..🙂

Iggesund Forest BlueLine skördarsvärd, Norrländsk urkraft
Avatar Fallback

Re: Felle trær med kile

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#770760 Eg meinar og at ved felling med kile bør ein bruka eit grunt felleskår for og få best forhold, kraft x arm. Og eit veldig bra poeng dette med djupt felleskår blir det voldsom belastning på brytekant. Den kan ryka. Noko eg brukar avogtil som eg synes er ganske lettvint er ein stokk på 3-4 meter for og skubba treet overende. Har ein kile og då for og ikkje knipa på saga. Ingen ting slår imidlertidig eit par kilar som sikkerheit pluss tau eller wire festa eit stykke oppi treet.

   TS
Avatar Fallback

Re: Felle trær med kile

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#770761 Har eit spm til. For trær som står nokonlunde i jamvekt, ein er ikkje heilt sikker på kva veg dei lutar, og har ingen hjelpemiddel, utan kanskje ein stokk til og skyva dei overende. (Dersom det må til) Kan då teorien med eit djupt felleskår ha noko for seg? Dersom det går og flytta felleskåret eksvis 10 cm lenge inn i stokken så bør det vel bli lettare og skyva treet rett veg?
Senast redigerad av can tis 13 sep 2022, 16:46, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Felle trær med kile

anersimyra  
#770763
can skrev:Har eit spm til. For trær som står nokonlunde i jamvekt, ein er ikkje heilt sikker på kva veg dei lutar, og har ingen hjelpemiddel, utan kanskje ein stokk til og skyva dei overende. (Dersom det må til) Kan då teorien med eit djupt felleskår ha noko for seg? Dersom det går og flytta felleskåret eksvis 10 cm lenge inn i stokken så bør det vel bli lettare og skyva treer rett veg?

Om trädet är spikrakt med perfekt jämnvikt så kommer man till slut att få trädet att falla enbart genom att göra riktskäret större och större vilket är precis det bävern gör..🙂

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).