Avverkning (slutavverkning)

I dag fick Sverige en chockvåg från Skogsutredningen

18 inlägg 11626 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: I dag fick Sverige en chockvåg från Skogsutredningen

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#490158 Risken är väl att om nu Mp skulle åka ut, så lär väl istället feministerna komma in i riksdagen, vilket nog är ungefär lika illa för skogsbruket då feministerna leds utav den gamle kommunistledaren Schyman... Ut med pesten och in med koleran istället...
/Niklas

Iggesund Forest BlueLine skördarsvärd, Norrländsk urkraft
Avatar Fallback

Re: I dag fick Sverige en chockvåg från Skogsutredningen

axwell  
#490205
Niking skrev:Risken är väl att om nu Mp skulle åka ut, så lär väl istället feministerna komma in i riksdagen, vilket nog är ungefär lika illa för skogsbruket då feministerna leds utav den gamle kommunistledaren Schyman... Ut med pesten och in med koleran istället...
/Niklas


Dom leda Fi skall rimligen inte kunna komma över 4 %-spärren, det vore en katastrof för allt politiskt förnuft.
"Alla personer av manskön är talibaner" enl. Gudrun. :!:

Fortfarande ser det bar ut för både Mp och Kd, dvs att dom ryker. :-bd :ymparty:
Liberalerna skall nog inte heller ropa "hej" ännu. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: I dag fick Sverige en chockvåg från Skogsutredningen

hlb  
#490207 Jag tycker att vi inför gemensam diktatur i hela Norden. Som kung och drottning kan vi ha Fredrik och Torbjörn..... eller tvärtom. Och så en Stihlig-minister med skägg.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).