mån 19 dec 2022, 09:41#784923Är du avstängd på den andra tråden, Ulf?
Ska du skita ner den här också? Du brukar ju börja ganska hövligt för att sen " balla" ur.....
Skapa en ny tråd istället och håll dig ifrån de som redan finns ....
Det är ju samma gamla snömos ändå som körs igen.... igen .... igen ..... 🙃
Avverkning (slutavverkning)
Ny film kritiserar Svenskt skogsbruk

mån 19 dec 2022, 20:16#785044Det där var ett rent misstag, jag bråkar inte i andra trådar, hade tydligen upp fel tråd, så du kan vara lugn isteskog, jag håller mig till mina egna trådar och dom är ju alltid mest besökta på forumet, så ni gillar tydligen lite smisk.
mån 19 dec 2022, 20:31#785046Ja det gör får en se ! jag har alltid skepsis till något som nämns med "modell" .. ungefär som tjockisars "dieter" he finns nog inga rätt eller fel he är bara göra det En känner för å Vill ha ut Av Allting . (Vill du ha ut feta muskler ja då fuskar du med extra proteiner .. samma med träna vill du ha ett stycke feeet skog då djävlar tar du bort de andra små ! )
Flugor kallade far min nya "ting" som blommar över å blir insektsmat .
Bara köra på det En vill å strunta i allt annat . Visst All Pr är Fortfarande Pr !
Flugor kallade far min nya "ting" som blommar över å blir insektsmat .
Bara köra på det En vill å strunta i allt annat . Visst All Pr är Fortfarande Pr !

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).