Hur många omtagningar som gjorts är det ingen som kommer att få reda på
Avverkning (slutavverkning)
SVT Duellen, 10 skogshuggare vs skogsmaskin
#468269Duellen är självklart upplagd så att det blir hög spänning för tv-tittarna och slutet ovisst - tro inget annat.

#468343Vilket gäng med skickliga karlakarlar!
Sjukt dårlig på fjäs, men det finns ett där jag skulle mena jag har sett
Undrar om vi får det in här i Norge??
Då skulle jag faktiskt sätta mig ner och titta
på TV som jag aldrig gör
Sjukt dårlig på fjäs, men det finns ett där jag skulle mena jag har sett
på TV som jag aldrig gör
Jack of all trades, master of none!
#468516http://www.alingsastidning.se/2017/08/h ... -motorsag/
ett tips är att maskinen vinner nio gånger av tio säger Hans Thunberg..då är det inte så svårt att lista ut hur det gick..
ett tips är att maskinen vinner nio gånger av tio säger Hans Thunberg..då är det inte så svårt att lista ut hur det gick..
#468579"inspelning skedde i Fagersta i maj", men vänta nu... På min bakgård utan att man fick veta nåt?!
gahh!!
Dom visste väl att om du skulle få kännedom så hade du villat vara med och då hade ju inte skördaren haft en chans
Peteflamingstar skrev:"inspelning skedde i Fagersta i maj", men vänta nu... På min bakgård utan att man fick veta nåt?!gahh!!
Dom visste väl att om du skulle få kännedom så hade du villat vara med och då hade ju inte skördaren haft en chans
Ja om programmet går på SVT1 eller SVT2 er det ju inget problem, desse kanaler har jag hos Canal digital numera. (via parabol), even här i Norge.
Men hur det funkar med denna SVT playeren via datoren er ju en annan femma. Där er ju ofta progam inte tillgjenlig utomlands.
JensSkoog skrev:
på TV som jag aldrig gör
Ja om programmet går på SVT1 eller SVT2 er det ju inget problem, desse kanaler har jag hos Canal digital numera. (via parabol), even här i Norge.
Men hur det funkar med denna SVT playeren via datoren er ju en annan femma. Där er ju ofta progam inte tillgjenlig utomlands.
Valmet 665s/skogshytt, valtra-valmet 6400, XCG 230LC, Hanix H55DR/Naarva stegmaster, Kesla 102HD/kran 304T, Dalen 2054 vedmaskin+kisa stegmater, Igland wp2000, TR110 vedkutter, Jonsered 2054,-dolmar ps5000. Hva 42, Suzuki king quad 280cc
Nä förmodligen, sen hade ju de nio andra blivit sysslolösa samtidigt...
tallen100 skrev:Peteflamingstar skrev:"inspelning skedde i Fagersta i maj", men vänta nu... På min bakgård utan att man fick veta nåt?!gahh!!
Nä förmodligen, sen hade ju de nio andra blivit sysslolösa samtidigt...
#468644Land presenterar hela listan på deltagarna.
Bakre raden: Hans Thunberg, Mattias Hallquist, Mikael Skogberg, Jimmy Loberg, Gustav Dyvling och Edvin Kinsjö.
Främre: Johan Tallquist, Jonas Berggren, Anders Samuelsson och Christer Stolt.
Här fanns det både kvistar, grenar, berg och skog.
Saknar bla. han "imyra" om nu bara dom bästa skall vara med plus 5-6 st till från Skogsforum.
Bakre raden: Hans Thunberg, Mattias Hallquist, Mikael Skogberg, Jimmy Loberg, Gustav Dyvling och Edvin Kinsjö.
Främre: Johan Tallquist, Jonas Berggren, Anders Samuelsson och Christer Stolt.
Här fanns det både kvistar, grenar, berg och skog.
Saknar bla. han "imyra" om nu bara dom bästa skall vara med plus 5-6 st till från Skogsforum.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).