Små skogsmaskiner och övriga maskiner

skogsbruksskolan osby

5 inlägg 3127 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

skogsbruksskolan osby

micael johansson  
#117256 Hej på er jag undrar om någon av mina kurskamrater från skogsskolan är medlem i skogsforum jag gick i osby
åren 82-84 kunde vara kul om någon hörde av sig så kunde vi prata skogsbruk ,jag arbetar på peab i helsingborg och vi håller på att bygga upp en grön sida i verksamheten och den har blivit rejält stor redan, och vi har börjat se möjligheterna att ge oss in i skogabruket också ,men ni kan väl höra av er om ni vill ! Ha det bra Micke J. :grin:



   TS
Avatar Fallback

Re: skogsbruksskolan osby

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117334 På tal om PEAB, menar du att de ska ge sig in i skogsbruket eller förstod jag helt fel?

Användarvisningsbild

Re: skogsbruksskolan osby

masterchief  
#117335 Intressant att Peab funderar på det 8)

Avatar Fallback

Re: skogsbruksskolan osby

micael johansson  
#117337
kjugekarlsson skrev:På tal om PEAB, menar du att de ska ge sig in i skogsbruket eller förstod jag helt fel?

nä då du har förstått helt rätt vi är ett gäng inom peab drift o underhåll i helsingborg som har jobbat inom skogsbranchen i många år jag själv har jobbat åt domänverket sedemera sveaskog i nästan 25 år som skogsarbetare numera jobbar jag som arbetsledare på peab och som specialitet på tätortsnära skogsbruk och vi har som ambition att bygga upp en skog o natur avdelning med uppdrag även inom det konventionella skogsbruket vi är mycket intresserade av att skogsägare testar oss hör gärna av er till mig om vill veta mer ring då på telefon 0733-372914// Micke Johansson Peab DUO Helsingborg!

   TS
Avatar Fallback

Re: skogsbruksskolan osby

micael johansson  
#117338
masterchief skrev:Intressant att Peab funderar på det 8)

Ja absolut det tycker vi med, Vi är ett gäng här på peab som har varit inom skogsbruket i många år tidigare ca 25 år själv Domänverket sedemera sveaskog så vill ni veta mera så hör av er på 0733-372914// Micke Johansson! :grin:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).