Arbetskläder för skogen

X-Fit Byxor

3 inlägg 3275 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

X-Fit Byxor

Anders A  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#98577 Jag har ett par X-fit huggarbyxor som jag är väldigt nöjd med förutom att benskyddett bildar ett veck på "insidan " av höger knä som irriterar mig något helt förbannat.
Man har gjort ett dubbelt veck på benskyddet för att få " förböjning" på knät och bättre följsamhet.

Så helt suveräna byxor i övrigt men med sådana skitfel!!!!!!!! 😡
Min ÅF har bara sålt 1 par så kunskapen var minimal.
Någon annan som upplevt detta problem :?:



   TS
Avatar Fallback

Re: X-Fit Byxor

Nonkan  
#98643 Vi har inte fått några klagomål hittills, annat än att de är ganska små i storlekarna (eller så har våra kunder blivit lite runda om magen :P ). Är det själva sågskyddet som bildar veck?

Vänd ut och in på dem och jämför med vänsterbenet. Ser det likadant ut där?

Det kan ju vara så att dina är felsydda, ta en bild och lägg upp. Om jag hinner imorrn kan jag kolla ett par på jobbet.

Avatar Fallback

Re: X-Fit Byxor

Anders A  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#98649
Nonkan skrev:Vi har inte fått några klagomål hittills, annat än att de är ganska små i storlekarna (eller så har våra kunder blivit lite runda om magen :P ). Är det själva sågskyddet som bildar veck?

Vänd ut och in på dem och jämför med vänsterbenet. Ser det likadant ut där?

Det kan ju vara så att dina är felsydda, ta en bild och lägg upp. Om jag hinner imorrn kan jag kolla ett par på jobbet.


Det är själva benskyddet som är sytt i ett veck för att skapa "förböjning " på knät

Höger benskydd ligger betydligt längre in på insidan av benät än vänster därför blir problemet mera påtagligt.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).