Före och efter jobbet

RÄTTVIKS MARKNAD!

4 inlägg 2411 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

RÄTTVIKS MARKNAD!

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#91114 Ni som har någorlunda nära till rättvik! det Kommer att bli en del skoj med stihl där bla i morgon lördag! uppvisning liknande stihl timbersports! bla klättring,yxhuggning,sågning,trimmade sågar mm! vad sägs om en motorsåg med 62 kusar!! :mrgreen: håller till innanför bowlingen(gamla mässhallen)mot campingen! svårt att missa, en å annan stihlflagga om man säger så! jag själv kommer att vara rätt " närvarande " om man säger så!! :wink:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: RÄTTVIKS MARKNAD!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#91115 Ska dit! Ska köpa bl.a en vedkorg för halvmetersved som inte lämnar skräp efter sig. Såna finns där, säkert :grin:

Ska också köpa en massa annat, äta sånt jag sällan äter annars och så ska jag och så ska jag... :grin:

Användarvisningsbild

Re: RÄTTVIKS MARKNAD!

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#91117 he he! du får för fasen inte missa vild hasses körvar å munkar!! åka till marknan å missa munkar å vild hasses körvar är värre än helgerån!! kom till "stihl" vet jag så kanske vi träffas! en stihlhandlare ringde å ville att jag skulle hjälpa han å visa upp lite grejor! så jag kommer att vara där! fråga efter "huggarn" bara!! :mrgreen:

   TS
Användarvisningsbild

Re: RÄTTVIKS MARKNAD!

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#91122 PS: det KAN ju hända att jag har en ms261 med mig också, att visa upp för vissa intresserade "skogsforummedlemar"! :wink: fast jag egentligen inte borde/får! :???: men vem kan hindra mig från att visa "flaket" på min pickis som står där!! :lol:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).