Före och efter jobbet

Ibland händer det bara

12 inlägg 3776 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ibland händer det bara

Lantisen  
#32305 Jag blev informerad för ett tag sedan av min far att jag ska bli storebror i Januari :shock: äntligen ett syskon om än halvsyskon men iallafall ett syskon!!
Känns konstigt minst sagt men helt ok. Jag har inga syskon så jag välkommnar alla jag kan få :lol:
Jag sa till farsan också att om han känner sej lite trött o hängig vid ungens student så kan jag gå istället då jag bara kommer att vara 44 mot hans 74 :lol:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild
Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#32315 Det var en eftersläntare det :lol:

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#32320 oj oj hehe. Ja va ska man säga om det.

Användarvisningsbild
Thunborg  
#32322 Jo ja tror man säger GRATTIS 8)

Avatar Fallback
Lantisen  
#32341 Tackar :wink:
HEla min uppväxt har jag velat haft ett syskon, lite tråkigt att vara enda barnet men att jag skulle få ett syskon när jag nästan är 26 kunde jag inte direkt tänka mej men bättre sent än aldrig. Nu slipper man snart säga att man är enda barnet och få frågor om man varit bortskämd :lol:

   TS
Användarvisningsbild
totte  
#32347
Lantisen skrev:Tackar :wink:
HEla min uppväxt har jag velat haft ett syskon, lite tråkigt att vara enda barnet men att jag skulle få ett syskon när jag nästan är 26 kunde jag inte direkt tänka mej men bättre sent än aldrig. Nu slipper man snart säga att man är enda barnet och få frågor om man varit bortskämd :lol:


Det där med frågorna känner jag igen, jag är enda barnet, själv har jag dock inte direkt saknat syskon, men frågorna som sagt kunde man varit utan. Lär väl inte få några syskon heller, min mor är 88 nu. 8)

Nu lär du få frågor om ditt barn i stället när du är ute med din bror/syster. :lol: Kanske dags att skaffa egna gluttar förresten så syskonet få några jämnåriga kamrater. :wink:

Grattis!

Avatar Fallback
Lantisen  
#33323 Fick se det här för ett tag sen :lol:
Bara 5 månader kvar nu :lol:
Bild

   TS
Användarvisningsbild
totte  
#33347 Jaha ja, är det en gammal radarbild från Hårsfjärden 8) :lol:

Nänä, seriöst nu, kul att se att det händer nåt därinne, eller hur? :D

Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33357 Aldrig begripit fascination över sådana dringa bilder. Det kunde ju lika gärna vara ett fiskstim taget från en vänertrålare.

Användarvisningsbild
Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33364 Vet inte om du varit med om det Mangan men för min del så var det någt enormt första gången. Själva bilden säger ju inte så mycket sen utan är mer som ett minne av stunden. När man sitter där o tittar hur hjärtat slår o så då är det något speciellt. Andra o tredje var mer på rutin o då tittade man nog mer på om man kunde lista ut kön(personalen där ser men får inte säga om du inte begär det) samt att alla ben o armar fanns där dom skulle.

Magnus M

Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33365 Jodå, två sådana bilder på egna barn, samt på några andras. Men, men det är väl olika det där.

Avatar Fallback
John.S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#33407
Mangan skrev:Aldrig begripit fascination över sådana dringa bilder. Det kunde ju lika gärna vara ett fiskstim taget från en vänertrålare.


Haha håller med till fullo :wink: Om man inte vet var det är så e det ju inget o hänga i granen :wink: Men Tillåt mig o säga Grattis ! :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).