Friluftsliv, Naturturism

Leif Öster, skogschefen som tänkte om

5 inlägg 15180 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Leif Öster, skogschefen som tänkte om

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback

Re: Leif Öster, skogschefen som tänkte om

isteskog  
#418354 Han gillade inte att jag kritiserade Skogsstyrelsen för de publika avverkningsanmälningarna. Inte heller gillade han kritiken mot Skogsstyrelsen angående stoppandet av avverkningar efter en avverkningsanmälan. Allt det här på Herman S blogg (Skogsstyrelsen)
Verkar som verkligen tänkt om .... eller är turismen en viktigare födkrok för honom numera .... :???:

Avatar Fallback

Re: Leif Öster, skogschefen som tänkte om

agrotron  
#418360 Är det samma person som var hem till oss och ville köpa skog samt sälja till oss så har jag inte mycket till övers för den människan!! Har även sett hans hyggen som är helt rena. Och inte en planta är satt där på några år. Nej usch nu gick blodtrycket upp i höjden....

Avatar Fallback

Re: Leif Öster, skogschefen som tänkte om

Brytjärn  
#418422 De han säger/skrivs i artikeln låter väl vettigt men personligen får jag inte ihop de med min bild av honom som person, han har betett sig minst sagt klumpigt och rört sig i gråzonen för fastighetsaffärer.

Jag vet en gård han försökte köpa och göra en deal direkt med mäklaren (dödsbo) som tur var så fick en släkting reda på vad som var på gång .. sen blev de ingen affär för herr Öster.

Avatar Fallback

Re: Leif Öster, skogschefen som tänkte om

agrotron  
#418426
Brytjärn skrev:De han säger/skrivs i artikeln låter väl vettigt men personligen får jag inte ihop de med min bild av honom som person, han har betett sig minst sagt klumpigt och rört sig i gråzonen för fastighetsaffärer.

Jag vet en gård han försökte köpa och göra en deal direkt med mäklaren (dödsbo) som tur var så fick en släkting reda på vad som var på gång .. sen blev de ingen affär för herr Öster.


Inte så att den egendomen låg i Lilla Dicka? Tror han har hamnat i det berömda hjulet eller nåt!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).