Öppna kategorin

Jobbsök skogsmaskinsförare

6 inlägg 4478 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Jobbsök skogsmaskinsförare

cjj70  
#397961 Någon som behöver en skotarförare eller skördarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar, bor just nu i Västmanland. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann driven, självständig och lojal.

Med vänliga hälsningar
Carl Johansson


Senast redigerad av cjj70 fre 23 sep 2016, 14:59, redigerad totalt 3 gånger.

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Sv: Jobbsök

mikael eriksson  
#398003
cjj70 skrev:Någon som behöver en skotarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann och lojal.

Mvh Carl
hej vem är du.

Användarvisningsbild

Re: Jobbsök

macsydh  
#408817 Kolla här: https://twitter.com/fretilgard/status/7 ... 8120859648

Vet inte var i landet vare sig de eller du håller till, men ett tips iaf.

Avatar Fallback

Re: Jobbsök

cjj70  
#408867 Får tacka för tipset :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Jobbsök skogsmaskinsförare

cjj70  
#459648
cjj70 skrev:Någon som behöver en skotarförare eller skördarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar, bor just nu i Västmanland. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann driven, självständig och lojal.

Med vänliga hälsningar
Carl

   TS
Avatar Fallback

Re: Jobbsök skogsmaskinsförare

hfab  
#482683 Någon som behöver en skördar/skotarförare i västerbotten? Eventuellt kan angränsande län vara av intresse.

Jag har en skogsmaskinförare utbildning, med allt vad det innebär. Gröntkort, guldkort, ADR, HLR, heta arbeten mm.

Kör helst gallringsskördare, men har inget emot att köra andra maskiner.
Har mest kört gallring tidigare.
Är noggrann och arbetsvillig.
Jag är strax över 40 utan småbarn.
Har inga problem med att ligga borta och göra långa dagar.
Blir ledig vid årsskiftet.

Tips och idéer mottages gärna.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).