Skogsnyheter

Ett nytt rÀttsklimat att anpassa sig efter

4 inlĂ€gg 2702 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
AnvÀndarvisningsbild

Ett nytt rÀttsklimat att anpassa sig efter

Niking  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
Elmia
Avatar Fallback

Re: Ett nytt rÀttsklimat att anpassa sig efter

isteskog  
#383029 Eller om det blir för omöjligt .... StÀda bort det som Àr skyddsvÀrt .... tyvÀrr! :cry:

Avatar Fallback

Re: Ett nytt rÀttsklimat att anpassa sig efter

husqvarna_med_sthil  
#383033 Jag mÄste sÀga att egentligen Àr det ju hyfsat gott syfte kan man tÀnka. Problemet blir ju nÀr/att man lÀgger makten i hÀnderna pÄ rena extremister som bara Àr ute för att försvÄra, förstöra och stÀlla till med jÀkelskap för brukare. Dessa drivs ocksÄ inte helt i ickebetydande mÀngd av avundsjuka. I skogsforums undersökning av snfŽs skogsbruk blev det en intervju av ..vilken tidning det nu var, som en följd av att detta uppmÀrksammats. I intervjun kommer Äter igen upp att problemet nÀr enskilda skogsÀgare avverkar var att de kunde ju lÀgga pengarna pÄ en ny bil istÀllet för skogsvÄrdande ÄtgÀrder. Det hÀr Àr en gemensam röd linje som gÄr som en ryggrad genom föreningar av detta slag. Man kan mÄla ut det tydligare om man vill.

Avatar Fallback

Re: Ett nytt rÀttsklimat att anpassa sig efter

Bosse1  
#383040 HELA sverige skall vara kriminellt :lol: :lol:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).