Motorsåg och handhållet

Vilken motorsåg håller Eminem på bilden?

5 inlägg 3795 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vilken motorsåg håller Eminem på bilden?

Fredrik Reuter  
#339345 På ett amerikanskt forum (ej direkt för skog eller motorsågar) så dök denna fråga och bild upp.
Vet du vilken motorsåg, exakt modell som Eminem håller i på bilden nedan?

Kan säga att svaren var ganska vitt spridda, men jag gissar att någon här sätter det riktigt snabbt, eller?

Till att börja med kan vi ju enas om att det är Husqvarna, men sedan?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Vilken motorsåg håller Eminem på bilden?

skogsjan695xl  
#339347 Husqvarna 51

Avatar Fallback

Re: Vilken motorsåg håller Eminem på bilden?

bgl  
#339350 365

Avatar Fallback

Re: Vilken motorsåg håller Eminem på bilden?

Nonkan  
#339351 Ja, håller med om en 51:a. Om man bildgooglar lite så finns samma såg med vid flera tillfällen. Dock är svärdet svartmålat på den nu aktuella bilden.

Lite ovanligt att se den med 3/8" hobbysvärd, men det blir väl mindre kladdigt att såga någon med den typen av kedja antar jag, men vill man ha effektivitet finns det bättre val. Själv hade jag väl valt Stihl hårdmetallkedja 3/8" räddningssåg, men det kanske är mer en diskussion för Flashback :)

Användarvisningsbild

Re: Vilken motorsåg håller Eminem på bilden?

Fredrik Reuter  
#339354 Hej,
Ja, jag har inte 100% svar på detta, men det verkar vara en 51:a när man bildgooglar.
Lite kul att det 6 min på skogsforum, tror det tog 2 dagar på det andra stället.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).