Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Håller det?,,,

5 inlägg 3326 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Håller det?,,,

Skogshuggarn  
#330114 Håller det att monterar såg + dunkhållare på "lastgrinden"/Polaris 6x6 -13?.
Någon som gjort/funderar på samma sak?.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Håller det?,,,

anersimyra  
#330126
Skogshuggarn skrev:Håller det att monterar såg + dunkhållare på "lastgrinden"/Polaris 6x6 -13?.
Någon som gjort/funderar på samma sak?.
Fram kan du väl lasta ca 100 kilo.. :?: :smile:

Användarvisningsbild

Re: Håller det?,,,

Skogshuggarn  
#330127 Har ett helt flak också :geek: :wink: , men håller lastgrinden för att hänga fast såget/dunken så har man ju alltid frigjort lite (mer), lastyta

   TS
Användarvisningsbild

Re: Håller det?,,,

anersimyra  
#330130
Skogshuggarn skrev:Har ett helt flak också :geek: :wink: , men håller lastgrinden för att hänga fast såget/dunken så har man ju alltid frigjort lite (mer), lastyta
Aha..den grinden.. :smile: håller den inte för en såg och en kombidunk vore det allt bedrövligt..du kan lugnt hänga dit hur många sågar du får plats med.. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Håller det?,,,

Skogshuggarn  
#330200 Räcker med 1 + 1 såg/kombidunk för min del och tycker det borde hålla, men kul om någon annan hade gjort detta så man fick se/höra om ev "lösningar".

Annars var detta en "snitsig" dunkhållare, fast för montering på flak mm.
Privatgjord för 500:-. Polaris har en egen variant, men för 3 ggr pengarna,,, och fulare!. :???:
2re3war.jpg

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).