Motorsåg och handhållet

Web baserad Återförsäljare av sågar och tillbehör..

4 inlägg 2803 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Web baserad Återförsäljare av sågar och tillbehör..

Pe_Er_79  
#324969 Finns det någon/några Web baserade återförsäljare av sågar och kringutrustning, som har bra priser och är bra att ha med att göra?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Web baserad Återförsäljare av sågar och tillbehör..

Fredrik Reuter  
#324971 Hej,
Nu är det en salig blandning annonser som visas beroende surfvanor och innehåll på sida, men kan bifogad bild vara något? :-BD

Avatar Fallback

Re: Web baserad Återförsäljare av sågar och tillbehör..

Skogen i boden  
#324977 Maskinklippet har jag handlat av en gång snabbt gick det . Skogma har ju större utbud har beställt grejer från båda samna dag i helgen så får se vem som är snabbast . Kvittar ju om du köper såg på nätet , garanti är ju inte handlarbunden utan märkesbunden .

Avatar Fallback

Re: Web baserad Återförsäljare av sågar och tillbehör..

Niq  
#325309 Jag har hittat en est som har bra priser och verkar ha bra service. Har inte beställt själv men fick svar snabbt när jag skrev och frågade om priser. Men man bör säkert beställa lite mera på en gång annars blir frakten dyr i förhållande till den besparing man gör. Tror nog att han levererar till Sverige också. Om man inte kan estniska så kan man välja engelska som språk också. www.hortulus.ee

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).