Öppna kategorin

artic cat 500

9 inlägg 3862 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

artic cat 500

teopeo  
#265967 Funderar på en artic cat 500. Man förknippar ju ofta artic cat med hög markfrigång men såg att polaris sportsman 500 har 28cm under till och artic cat 500 bara 27 cm ingen stor skillnad men det är lite märkligt att det inte näms så ofta i polaris sammanhang? Hur kommer det sig? Annar vad har ni för kommentarer om denna artic cat maskin.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: artic cat 500

anersimyra  
#265982
teopeo skrev:Funderar på en artic cat 500. Man förknippar ju ofta artic cat med hög markfrigång men såg att polaris sportsman 500 har 28cm under till och artic cat 500 bara 27 cm ingen stor skillnad men det är lite märkligt att det inte näms så ofta i polaris sammanhang? Hur kommer det sig? Annar vad har ni för kommentarer om denna artic cat maskin.

Är det en manuell 500 ? Eller en 500 i ?.... :smile:

Avatar Fallback

Re: artic cat 500

teopeo  
#265995 Manuell modell 2008

   TS
Avatar Fallback

Re: artic cat 500

ryared  
#265998 Mud pro har 36 cm i markfrigång. Den har bäst markfrigång vad jag vet. Det är också den starkaste maskinen orginal.

Användarvisningsbild

Re: artic cat 500

anersimyra  
#266008
teopeo skrev:Manuell modell 2008

Ett utmärkt val. Jag läste på ytterst noga innan köp och beslutade mig för den modellen. Nu blev det annat märke då försäljaren var en fisförnäm jävel i sin vita skjorta :x :x Men maskinen var robust byggd, riktigt låg etta och back mm. :smile:

Avatar Fallback

Re: artic cat 500

axwell  
#266037
anersimyra skrev:Ett utmärkt val. Jag läste på ytterst noga innan köp och beslutade mig för den modellen. Nu blev det annat märke då försäljaren var en fisförnäm jävel i sin vita skjorta :x :x Men maskinen var robust byggd, riktigt låg etta och back mm. :smile:


Samma här, tänkte köpa en Honda trots den begränsade markfrigången, stöttesamma säljartyp så det blev inget.

Avatar Fallback

Re: artic cat 500

teopeo  
#266098 Låter bra (anetsimyra!) Köper privat så slipper det problemet (axwell)

   TS
Avatar Fallback

Re: artic cat 500

r93  
#266246 Samma försäljare här, skulle köpa polaris, blev can am.

Användarvisningsbild

Re: artic cat 500

Ariee32  
#833276 Here you can also explore the thrilling world of https://carxstreetapk.download/ website. Download the latest version to experience high-octane action, realistic car physics, and stunning graphics on your mobile device. Immerse yourself in the ultimate urban racing adventure with carx street, where speed meets precision for an adrenaline-fueled journey through the streets.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).