Skotare

Problem belysning Tmc(810b)

9 inlägg 7900 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Problem belysning Tmc(810b)

frida  
#244835 Har en 810b- 96, belysningen i TMC har lagt av, är det nån
som vet om det går att repa själv, Timberjack vill ha ca 20
papp för en ny, tacksam för tips



   TS
Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: Problem belysning Tmc(810b)

hemhuggare  
#272924 Jag tror jag har en lösning på gång om det inte har löst sig jag kan meddela om det löser sig har du hittat nån lösning så hör gärna av dig

Avatar Fallback

Re: Problem belysning Tmc(810b)

roddot  
#281870 dela gärna med dig om du har en lösning!

Avatar Fallback

Re: Problem belysning Tmc(810b)

Palakangas  
#281872
hemhuggare skrev:Jag tror jag har en lösning på gång om det inte har löst sig jag kan meddela om det löser sig har du hittat nån lösning så hör gärna av dig

:?: :?: :?:

Användarvisningsbild

Re: Problem belysning Tmc(810b)

hemhuggare  
#282264 Jag har fått tag i en kontakt som kan fixa displayerna hör av er så kan jag hjälpa er

Avatar Fallback

Re: Problem belysning Tmc(810b)

gylto  
#330108 Hej.

Intresserad av att komma i kontakt med han som fixar displayer, han har kanske lösning på belysningen i dom lite senare TMC TM displayerna med?

Avatar Fallback

Re: Problem belysning Tmc(810b)

Swebat  
#787126 Väcker liv i en gammal tråd då jag börjat få horisontella tomma linjer på displayen på min Timberjack 810b. Väldigt störigt då det inte går att se alla temperaturer, felmeddelanden inställningar mm.
Något som har stött på samma problem?
Kan det gå att reparera måntro, och vart man kan hitta någon som kan utföra reparationen?

Avatar Fallback

Re: Problem belysning Tmc(810b)

valtra mega  
#787148 Om jag inte har fel är det en likadan display som epec hade samma problem på epec hade dom att byta skärmen blev att kosta 290€ med moms

Avatar Fallback

Re: Problem belysning Tmc(810b)

Wilhelm  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#787151 Har du tur så är det bara en rengörning som behövs. Sök på zebra strip på youtube.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).