Före och efter jobbet

Glasunderlägg

17 inlägg 5680 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Glasunderlägg

Jägermeister  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17276 Hejsan

Ville bara visa upp mina fina glasunderlägg som jag kyckats få tag på:lol:

De är tillverkade i alumec (tydligen samma som aluminium ungefär)

Diameter 80mm och tjockleken är 6mm, undertill är det en filtduk för att skydda bordet.. :P

Bild


Bild


Å det fina med dom var att jag kunde få vilken gravyr jag ville!! 8) :)

MvH Jägermeister...



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Glasunderlägg

smaland  
#17314
Jägermeister skrev:Hejsan

Ville bara visa upp mina fina glasunderlägg som jag kyckats få tag på:lol:

De är tillverkade i alumec (tydligen samma som aluminium ungefär)

Diameter 80mm och tjockleken är 6mm, undertill är det en filtduk för att skydda bordet.. :P

Bild


Bild


Å det fina med dom var att jag kunde få vilken gravyr jag ville!! 8) :)

MvH Jägermeister...

Det värsta är ju att du valde SAAB!!!! Skulle varit en åsna på... 8)

Avatar Fallback
jokin  
#17328 Ja va fan SAAB! :D 8)

Användarvisningsbild
PonsseBuffaloDual  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17329 dom var snygga, iallafall märket :)

Användarvisningsbild
Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17332 Om man kan välja andra motiv är ju detta väldigt intresant.... Var kan man hitta dessa?

Avatar Fallback
Stante  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17337 Vadå SAAB vet ni inre om att SAAB har gjort en skogmaskin, nämligen SAAB ANA Flexor. 😈 😈

Avatar Fallback
Jägermeister  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17348 Hej igen!

Om ni är intresserade kan ni skicka ett pm till mig så kan jag försöka fixa fram det tryck ni önskar :P

Funderar faktiskt på att köpa med husqvarna loggan också!! :lol:

Mvh Jägermeister

   TS
Avatar Fallback
smaland  
#17379
Stante skrev:Vadå SAAB vet ni inre om att SAAB har gjort en skogmaskin, nämligen SAAB ANA Flexor. 😈 😈

Okej, det verkar vara en jävla bra maskin eftersom alla kör den... He he.. Är väl samma kvalité som på de andra saabarna... Kan inte i ord beskriva hur illa jag tycker om skitbilarna!!!

Avatar Fallback
valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17394
smaland skrev:
Stante skrev:Vadå SAAB vet ni inre om att SAAB har gjort en skogmaskin, nämligen SAAB ANA Flexor. 😈 😈

Okej, det verkar vara en jävla bra maskin eftersom alla kör den... He he.. Är väl samma kvalité som på de andra saabarna... Kan inte i ord beskriva hur illa jag tycker om skitbilarna!!!


Det är inte de erfarenheterna jag har av saab iallafall min första bil va en saab 900 från 1986 som jag köpte av farsan den bilen gick 65 000 mil innan jag skrotade den för två år sen. Så att säga att SAAB är skit tar inte jag riktigt på allvar. :lol:

Avatar Fallback
Bonden/Ramnäs  
#17420
valmet901 skrev:
smaland skrev:
Stante skrev:Vadå SAAB vet ni inre om att SAAB har gjort en skogmaskin, nämligen SAAB ANA Flexor. 😈 😈

Okej, det verkar vara en jävla bra maskin eftersom alla kör den... He he.. Är väl samma kvalité som på de andra saabarna... Kan inte i ord beskriva hur illa jag tycker om skitbilarna!!!


Det är inte de erfarenheterna jag har av saab iallafall min första bil va en saab 900 från 1986 som jag köpte av farsan den bilen gick 65 000 mil innan jag skrotade den för två år sen. Så att säga att SAAB är skit tar inte jag riktigt på allvar. :lol:



min saab började brinna i motorvärmar kabeln untan att den var ansluten :? var ut och körde sen började kabeljäveln brinna :lol: är en saab 900gl

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#17432 Den bästa skogarbetarbilen jag någonsin provat/ägt (innan 4 WD började komma ut), var faktiskt en saab v 4 kombi.
Den tog sig fram som en "bergsget" efter översvämmade skogsbilvägar- i lervälling eller 1 fot snö tack vare konceptet med framhjulsdrift/slät undersida och 15" hjul.
Visst!, den var spartansk som få, men ju mindre prylers desstom mindre som kan rackla enl min mening.
Dessutom hade den bra lastutrymme-go värme och den startade i alla väder.
Däremot kan ju ingen komma och säga att Sabb-en var någon skönhet till bil, men jag hade den ju inte för att åka runt på bilutställningar precis. :wink:

Med lite mer fokus på underläggen, så undrar jag vad de kan tänkas kosta, Jägermeister?.

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17443 Ja bara undrar........hur kan en värmarkabel börja brinna utan att va ansluten :roll:

Användarvisningsbild
kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17445 Går det "helt enkelt" att trycka någon form av bild på dem, typ en Skogsmaskin (ser saab-loggan)??

Tänk en Kockums 85-35 Skotare med dubbelboggi
8) 8) , Nostalgi 8) 8)

Avatar Fallback
Jägermeister  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17475 Hej igen!

Det är nåra kompisar till mig som fixar dom, så man kan få med nästan vilket motiv som helst, bara att fräsen orkar köra dom! :lol:

De gör dom själva så... 😈

Priset är runt 40-50 kronor styck, iaf när jag köpte dom..

MvH Jägermeister

   TS
Avatar Fallback
Bonden/Ramnäs  
#17494
Kenneth skrev:Ja bara undrar........hur kan en värmarkabel börja brinna utan att va ansluten :roll:



hehe jadu :lol: den frågan har jag oxå ställt mej :lol:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).