Socialt (mer om oss)

efterlysning

249 inlägg 71878 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

efterlysning

hardman  
#225534 vart har "skogsråa" tagit vägen?



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#383028 @Mangan och @Uvskogen

Avatar Fallback

Re: efterlysning

jannee  
#383030 De har åkt till blå Jungfrun för att välkomna alla (påsk)kärringar. :lol:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383121
Erre skrev: Uvskogen


:smile:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#383125 Härligt att du är med igen @Uvskogen

Avatar Fallback

Re: efterlysning

tallen100  
#386283 Vart har jannee tagit vägen :?: , brukar inte vara så tyst från honom :???:

Avatar Fallback

Re: efterlysning

röjar kalle  
#386288 Han är nog inlagd dom höga stubbarna vart nog för mycket för honom. :wink:

Avatar Fallback

Re: efterlysning

tallen100  
#386292 Ja det blev tyst efter det :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: efterlysning

Robertberg  
#386321 Är ni avundsjuka på jannees låga stubbar, eller är det bara vanlig mobbing det handlar om? @röjar kalle @tallen100

Avatar Fallback

Re: efterlysning

röjar kalle  
#386376 Jajja mensan snapphanar skall hållas under tukt och förmaning. :D

Avatar Fallback

Re: efterlysning

tallen100  
#386387 Ännu en som saknar humor och inte förstår vad smilies betyder :???: :wink:

Inget illa ment det tror jannee förstår iaf, det är huvudsaken :smile: Vi som inte är lättstötta kan både ge och ta :geek: , er andra tycker jag faktiskt lite synd om :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

T Landström  
#386405 Kan bli för mycket av de olika gubbarna ibland... Svårt att veta om personen är seriös i sitt svar eller om personen hånar med sitt svar!

Avatar Fallback

Re: efterlysning

Robertberg  
#386415 Ni måste tycka det är väldigt kul då, eftersom ni skämtat om det i några veckor nu. "Vi skojade ju bara" var ofta ursäkten när man gick i mellanstadiet också :wink:

Men Jannee har ju rätt, så han tar nog inte åt sig av erat tjafs :)

Avatar Fallback

Re: efterlysning

röjar kalle  
#386430 Ni är som en samling kärringar helt humor befriade och ser allt som tjafs eller person angrepp.Om ni jämn ställer det här vi skriver som hån eller mobbing så har ni aldrig varit mobbade eller hånade. :surp: Har erfarenhet av både det ena och det andra så jag vet vad det innebär :sad:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

SHR  
#386433 Det är inte bara du som har erfarenhet av det röjar kalle! :)
Men man bör väl inte bli påhoppad och kallad kärring för att man tänker på andra när de inte vart närvarande på ett tag? Det var helt enkelt en fråga, av omtanke, och om jannee svarar sen att han inte känner sig nå kränkt så är det väl bara bra.
Men då är det iallafall någon som tagit sig tid och frågat.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).