Socialt (mer om oss)

Gamla mobiler

7 inlägg 5970 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Gamla mobiler

halvproffs  
#210579 Kom att tänka på min förra mobil som har legat 2år och skräpat i en låda. Kanske det finns bilder kvar? Tog ur minneskortet 512mb och kollade innehållet. 32st helt bortglömda
kort och några av dem kommer att visas här på forumet vid senare tillfälle. Gjorde även likadant med tantens telefon. Blev lite minnenas telefon över det hela.
Är jag allena? Knappast, töm edra telefoner innan ni slänger dom på återvinningen!



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Gamla mobiler

Blivande snickare  
#210863 Har inga gamla telefoner kvar :sad:
Dom som inte gått sönder har jag tappat bort :oops:

Användarvisningsbild

Re: Gamla mobiler

halvproffs  
#210868 Har haft ett antal genom åren. Jag tror att medellivslängden på dom har varit ca2år. Den förra syndes knappt bokstäverna på därav bytet trots perfekt funktion.

   TS
Avatar Fallback

Re: Gamla mobiler

Tosca  
#210883
halvproffs skrev:Har haft ett antal genom åren. Jag tror att medellivslängden på dom har varit ca2år. Den förra syndes knappt bokstäverna på därav bytet trots perfekt funktion.

Aj aj, har du inte lärt dig på vilken knapp bokstäverna finns på två år - förlorar du mot förskolebarnen i memory också?

Användarvisningsbild

Re: Gamla mobiler

totte  
#210901
halvproffs skrev:Har haft ett antal genom åren. Jag tror att medellivslängden på dom har varit ca2år. Den förra syndes knappt bokstäverna på därav bytet trots perfekt funktion.


Tror det är på skärmen du menar. Var det en sån där svart nokia med stubbantenn, dom var ökända för det. Min slutade på det viset.

Användarvisningsbild

Re: Gamla mobiler

stegmaster  
#210951 Vadå gamla mobiler? Har endast haft/har 2stk,inkl, min nuvarande, ingen iphone her inte. :grin:
Sorry, glömte at jag haft et "hundben" innom 450 systemet för et antal år sen. :wink:
Har denne ochså fortfarande, men tyvärr inga bilder på denna, så detta var typ 10 år före bildmobiler. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Gamla mobiler

halvproffs  
#210975 Nej det var en Sony Ericsson, Står inget modellnummer men det är en stöttålig och ganska fukttålig sak. Storsäljare bland byggfolk för några år sen för mobilerna far illa för oss i branchen. Min är alldeles repig på skärmen, knapparna är otydliga och luckan för kameralinsen blir ej kvar i skyddsläge.
Men fungerar gör den. Stegmaster; Jag har heller ingen ajfån men nästa blir nog åt det hållet för det finns kanske inget annat att välja på.
Det blev en aha-upplevelse när jag hittade korten på telefonerna så jag tänkte att påminna andra så inte värdefulla bilder slängs med mobilen.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).