Skogsarbete

skovarbejder søger arbejde

1 inlägg 1816 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

skovarbejder søger arbejde

kasper R  
#134172 hej.

Jeg er en frisk ung mand på 26år, som i øjeblikket bor i Århus (Danmark)
jeg er uddannet skov og naturtekniker ved skov og naturstyrelsen i Silkeborg, med speciale inde for skovbrug. I øjeblikket arbejder jeg sammen med en topkapper, hvor vi hovedsageligt tager hjem til private folk, og udføre deres ønsker. Men eftersom jeg brænder for mit fag i skov- og naturbranchen og savner personlige udfordringer, har jeg et stort ønske om at vende tilbage til dette fag. Jeg elsker den friske luft, det fysiske arbejde og lyden af træet der vælter.

Som person er jeg effektiv og yderst selvstændig, men samtidig også en team-player. Jeg har en god fysik og lægger en ære i at udføre et tilfredsstillende stykke arbejde både selvstændig og som et team.

Det at finde et arbejde i Sverige, vil være et stort ønske.

Jeg håber, at ovenstående har vakt interesse og at I vurderer at mine kvalifikationer matcher den profil I søger. I er meget velkomne til at kontakte mig, såfremt der er noget I ønsker uddybet.

Med venlige hilsner

Kasper R

Mail: kajakmanden(a)gmail.com



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).