Skogsarbete

Skördar/skotarförare söker jobb.

2 inlägg 1805 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skördar/skotarförare söker jobb.

Willyj  
#130243 Skördar/skotarförare Söker jobb.

Hej Jag heter Willy.

Jag går nu ut 3e året på naturbruksgymnasiet Ösby i sala med inriktning skog.
Jag är utbildad på sködrare samt skotare med mest erfarenhet av Slutavverkning men även lite gallring!
Jag har även under min utbildningstid praktiserat hos en entrepenör vid namn Håkan Lundeqvist,
med en rottne F10 från skolan.
(har även maskin vana av 6spaks maskiner) :grin:
Jag är en glad och social kille med stort intresse för skogsmaskiner, fiske och jakt.

Nu när det börjar närma sig skolslut så söker jag jobb som maskinförare, mest intresse har jag som skördarförare
men har även erfarenhet av skotare mm.
Jag har mest erfarenhet av "Rottne" och "John deere" då jag är utbildad med JD 1070E och R F10/F13.
(Jag har god maskin vana så har lätt att lära mig vilken maskin som helst.)


Har: B körkort, traktor kort, Motorsågs kort A - B, ADR, Heta arbeten, Grönt kort Natur/kult miljövård/föryngringsavverkning. och skördar utbildning.

Vänligen om du har jobb åt mig eller vill ha mer information, ring eller skicka ett pm.

Telefon: 0706116139
Adress: Willy Johansson
karbenning by 62
73892 NORBERG.


Senast redigerad av Willyj fre 03 jun 2011, 16:21, redigerad totalt 3 gånger.

   TS
Avatar Fallback

Re: Skördar/skotarförare söker jobb.

halleby  
#130247 Sandkulla skogtjänst AB Söker skördarförare. Kolla annons ATL . Tel 070-6420191

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).