Socialt (mer om oss)

EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

121 inlägg 38148 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87342
Skotartjejen skrev:Thunborg är ful i mun när jag inte är i närheten, men det finns tvål och vatten som rengör alldeles utmärkt ;).



ok! ..annars får vi köra "GROVRENT" och 40 gr , högtryck .. givetvis under bevakning av "skotartjejen" :D

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87346 FÖRÖVRIGT! ang , SOMMARTRÄFFEN så ser mina planer att hyra den lokala festplatsen att gå i lås , ;)

så det är bra! .. så det rullar på med detta ! :-bd

/ "spindeln"

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Skotartjejen  
#89122
"spindeln" skrev:
Skotartjejen skrev:Thunborg är ful i mun när jag inte är i närheten, men det finns tvål och vatten som rengör alldeles utmärkt ;).



ok! ..annars får vi köra "GROVRENT" och 40 gr , högtryck .. givetvis under bevakning av "skotartjejen" :D


=))

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89189 jodå! .. :D både "skotartjejen" och "thunborg" .. är riktigt "luriga" :))

kanske behöver man ge bägge dessa "illbattingar" en avspolning me kallt vatten ? .. =)) =))

nopp! ... TIDEN går fort , och ang, sommarträffen så återkommer jag med info , i ny tråd ... eller bara ett nytt inlägg ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89889 \m/ :-bd \m/

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#91109 kan säga att i skrivande stund , är "festplatsen / dansbanan" klar och bokad 17/7 ... mer info kommer på löpande :D

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Nolltax AB  
#92209 Önskar Er all lycka inför givetvis.

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#92212 Tack Nolltax! Hoppas att även du har något trevligt att se fram emot!

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#92437
totte skrev:Tack Nolltax! Hoppas att även du har något trevligt att se fram emot!


så "nolltax" och "totte " får vi inte se här 17 / 7 alltså ?? ..eller ? B-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#92442 Jodå undertecknad, Totte, kommer absolut, men troligen inte vår värderade Nolltax AB, så därför hoppades jag för hans del att han har nåt trevligt att vänta på.

Självklart kommer jag, skulle jag aldrig missa! :grin:

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#92445
totte skrev:Jodå undertecknad, Totte, kommer absolut, men troligen inte vår värderade Nolltax AB, så därför hoppades jag för hans del att han har nåt trevligt att vänta på.

Självklart kommer jag, skulle jag aldrig missa! :grin:


tack totte! , men varför i hela friden har jag "röda rubriker " ?? ... jag vet att jag inte är flitigast på att bruka detta forum just nu , ..men det är sånt man får leva med ...det finns ingen tid ... , ni skulle sett ögonen på 11 årige grabben som tjatat om en cross .. (jag har 2 pojkar jag har varannan vecka ) var och köpte en j-vla schysst honda cr 80 låghjuling förra söndagen , och sade inte ett knyst om detta ... upplevelsen när grabben fick se att det verkligen stod en riktig "värsting" i verkstan ... helt obeskrivligt ... fy f-n , han visste inte vart han skulle ta vägen ... helt underbart

(själv jobbade jag nattskift åt SCA som brandvakt midsommarhelgen 12 timmar natt skift i flera dygn .. gå runt med spade och vattenkanna för att släcka glödbrand under sten o stubbe och köpte min första cross för alla pengarna .. 1 år senare stal dom den ... allt förlorat .. så det var ju mindre bra , så det blev min fösta läxa här i livet )

och nog blir det sommarträff, för böveln ..

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

masterchief  
#92446 Angående röda rubriker så är det för att du startade tråden 8)

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#92448
masterchief skrev:Angående röda rubriker så är det för att du startade tråden 8)


ok! .. jag har förmodligen för hög frånvaro på forumet för att "hänga med " B-) forumet har växt , men det har även min familj ... du vet ju hur det är 🤗

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#92449 Inte konstigt om du missat, det är bara några dagar sen det dök upp. Kolla nere till höger i ditt inlägg så ser du också att det står "Jag startade denna tråd".

Ha, fullt och stå i kan jag tro, med större familj och allting, nå men det var trevligt att du kikade in så vi vet att du är igång. Ha det bra spindeln och hela familjen!

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#92585 tack "totte" , jodå , det rullar på , och tiden formligen flyger iväg ! men sommarträffen blir av ,
jag har fått en ny ide! ,... spännande ! .... :-bd

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).