Socialt (mer om oss)

Facebook!

135 inlägg 47913 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Skotartjejen  
#89132 Eller så gör man både och samtidigt :)

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89172
Skotartjejen skrev:Eller så gör man både och samtidigt :)

Spionerar du på mig? 3 forumfönster igång samtidigt som FB.

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89173 kallas för att använda webbläsaren maximalt med andra ord mer än en flik :P

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Skotartjejen  
#89177 Hahaha, vet ju hur jag själv är. Kan ha 4-5 flikar igång (minst) med olika grejer samtidigt :).

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89178 Man är ju Poweruser.

Avatar Fallback

Re: Facebook!

Fredde86  
#90659 jag finns å på facebook ,bara att lägga till mig om nån vill. http://www.facebook.com/profile.php?id= ... ef=profile

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#91118 nada! call me !

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Pidden  
#102239 Finns på Peter Pidden Ericsson, för den som känner sig manad att skicka vänförfrågan :D

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#102337
Skotartjejen skrev:Hahaha, vet ju hur jag själv är. Kan ha 4-5 flikar igång (minst) med olika grejer samtidigt :).
Skotartjejen skrev:Hahaha, vet ju hur jag själv är. Kan ha 4-5 flikar igång (minst) med olika grejer samtidigt :).


hmm! verkar inte hända mycket på facebook ?? .. kanske är det därför seriösa internet "users" hamnar ändock till slut på skogsforum.se ??

och dessutom verkar facebook i sig trög / slow / seg / efterbliven ... alla kontakt sker "via luren"
tråkigt bara för alla som inte har råd att prata 1 timme i tel ..... är det inte så :geek:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Knegarn  
#102397 Vi lovar att vi tror på dig nu spindeln, du ska aldrig öppna ett facebook konto!!

   TS
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#104261
Knegarn skrev:Vi lovar att vi tror på dig nu spindeln, du ska aldrig öppna ett facebook konto!!


Exakt ! ... och just nu .. känns det faktiskt som att "luren" duger ;-) ..kan ju bli lite jobbigt att få saker att funka om man ska sitta på facebook :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

skogsjan695xl  
#104328 Våga vägra Facebook.

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

finskpinne  
#104350 Ja tror inte att vi är många kvar vi som vågar vägra! Jag fick en t-shirt av en polare där det stod :"You may be cool on facebook, but I have real friends!"

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

skogsjan695xl  
#104355
finskpinne skrev:Ja tror inte att vi är många kvar vi som vågar vägra! Jag fick en t-shirt av en polare där det stod :"You may be cool on facebook, but I have real friends!"


Så sant så sant. Men det är bara att stå på sig, jag faller inte för trycket iaf.

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#104377 Samma här!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).