Traktorer och processorer

Firar vårens ankomst med Xenon

5 inlägg 2440 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Firar vårens ankomst med Xenon

Dalle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85700 Nu har våren kommit till småland.. och jag har äntligen monterat Xenon konverteringssatsen som jag köpte förra året. (skall snygga till kablarna lite). Återstår att se hur länge detta kina kit håller. Någon som har erfarenhet?



   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Firar vårens ankomst med Xenon

Elias  
#85745 Jag har monterat kina kit och de fungerar utomordentligt och går då än så länge.

Användarvisningsbild

Re: Firar vårens ankomst med Xenon

Kse  
#85772 Lite både och. Har monterat kinakitt som funkar fin fint. Sista som jag monterade i sevicebilen var dock en nit, funkar bra i garaget men inte i minusgarder. Den ena lampan blinkar till och den andra tänder inte alls, måste bero på dåliga lödningar som drar ihop sig i kylan.
Hade iof samma problem med ett 50w kit från xenonkumgen inhandlat hos Meca, dom har bytt leverantör nu iom att dom inte var nöjda med kvaliten. Jag var nöjd för jag fick en uppsättning 60w istället.

Avatar Fallback

Re: Firar vårens ankomst med Xenon

Dalle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85928 Får hoppas att det inte blir så kallt framöver då....

   TS
Avatar Fallback

Re: Firar vårens ankomst med Xenon

Dalle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86014 Var ute ikväll och provskotade och ja, natten blev till dag. Xenon är det som man ska ha.................

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).