Före och efter jobbet

Podcast / Podradio

3 inlägg 1282 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Podcast / Podradio

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84724 Hejsan,
Själv konsumerar jag en hel del podcast när jag är ute och arbetar. Laddar ner till min mobil och avnjuter medan jag arbetar.

Jag har en Android telefon och använder Google Listen, som laddar ner nya avsnitt på natten när telefonen står på laddning. Dagen efter är den laddad med nya go'a avsnitt.

Jag lyssna på bland annat:
Det är väl mina tre favoriter. Jag har en hel hög, men skall ni prova att lyssna på några, testa de jag listat.
SR har ju ett ordentligt arkiv med olika program som är värda att lyssna på; Från Lantz till olika dokumenterärer och nishprogram.

Lyssnar ni på podcasts? I så fall vilka?

//.D



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Podcast / Podradio

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89886 Jag har varit inne på att försöka börja göra det, men blir aldrig klar. En sådan telefon lik din skulle man ju kanske försökt införskaffa sig. Blir kanske lättare att ha med sig då.

Användarvisningsbild

Re: Podcast / Podradio

Kse  
#89890 Skaffa en stereo med usb utag så kan du plugga i usbminne eller mp3 spelaren. Köpte en billig stereo från tekninkmagasinet, 999:- och då finns det både Usb och bluetooth och den funkar klockrent efter ett år. Eller skaffa en FM transiver till mp3 så skickar du in musiken via radiovåg.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).