Motorsåg och handhållet

Husqvarna kopia .....

94 inlägg 44505 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

buster67  
#83136 Ja skulle vara kul å se hur de går ochså men vil inte köpe sån skit för 3000kr När jag har fått erbjudande gjenom skolan at köpa 2010 mod 372xpg för 4000.- :) men jag har nyss köpt en stihl 441w så får se vad jag gör :P har ju 357an ochså

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

swe#kipp  
#83143 köp 372:an om du vill ha en för dom kommer att försvinna snart :(

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

buster67  
#83175 Ja han i från husqvarna sa at de bara kom at produsera nåra stycken til tävlingsbruk? och den nya 576 er vel inte lika bra som gammla 372an ? skal köra litegrann med 441 först så får vi se om jag inte köper en 372a i slutet av skolårert :) stihl er ingen HUSQVARNA direkt !

Avatar Fallback

Re: Husqvarna kopia .....

Robertberg  
#83180 Aosikasågarna i blocketannonsen som buster länkade till ser ju verkligen ut som en Husqvarna, men det står ju inte husqvarna på den. Vore som sagt intressant att veta kvalién på de sågarna, vissa reservdelar kanske är intressanta? Nu finns det ju endast originaldelar att tillgå, till många andra maskiner finns det ju andra prisvärda alternativ, kanske är på gång för dessa maskiner med? Tanken är enligt mig intressant iaf :)

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

johan eriksson  
#83181 Titta närmare på toppkåpan

Avatar Fallback

Re: Husqvarna kopia .....

Robertberg  
#83187 Jag såg nog det innan med, men utan att lägga ihop två och två...
Det ser ju ut som en exakt kopia, det finns ju till och med en typskylt..

Avatar Fallback

Re: Husqvarna kopia .....

Nonkan  
#83199
buster67 skrev:Kopia av husqvarna 365? http://www.blocket.se/kronoberg/Motorsa ... ?ca=15&w=3 Jag blir arg av å se sånna som syslar med kopior. :x Det är lett och bli lurad om man inte er inne i de olika modellerna. Här er det mer at bli arg över http://www.alibaba.com/product-gs/23566 ... insaw.html



KKA Sverige AB finns ju inte ens. Jag skickade ett mail till Husqvarna så får vi se om de reagerar lika snabbt som Stihl brukar göra. Det är ett solklart intrång på mönsterskyddet iaf.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

buster67  
#83207 Jag googlade, sökte på tlf nummeret och hitta ingen ting :O Då er det nogot riktit skumt! Bra nonkan at du skickade den der mailen til husqvarna :) Då får vi se om husqvarna gör nogot med den här annonsen :) Skulle kunna ringt gubben och stelt nogra svåra frågor;)

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#83214 Jag har ringt hela eftremiddagen men jag telefonen är avstängd jag har även mailat....utan svar 😈

   TS
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#98319 Ett litet trådlyft 😈 😈
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9MK1c5bC4aQ[/youtube]

   TS
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#98321 Bra visat!

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#98346 Det otäcka är att det är en EXAKT kopia av 365:an den kan lura vem som helst nästan 😡 men förstås kina kvalitet :!:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

stegmaster  
#98361 Värkar ju gå bra obelastat, har du testat att belasta den?? :surp:
Tycker mange kopior sa som jag sett har blivit "testat" på youtube, inte vil varva ordentlig(värken på tomgång eller fullspeed).

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna kopia .....

viktor meck  
#98585 http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/- ... ors%C3%A5g

kolla en till kopia en steel, det är sorgligt

Avatar Fallback

Re: Husqvarna kopia .....

lugnberg  
#115565 kopian av 365an vart kan man köpa den ? vad ligger den på för pris ungefär ?:P

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).