Socialt (mer om oss)

upprop / intresse för sommarträffen

35 inlägg 11502 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

totte  
#72883
mmart skrev:Eftersom man har gångavstånd så kan du räkna med min medverkan! :grin:


Jaha, se där! Hade inte hunnit läsa detta när jag skrev i din Huqvarna-tråd nyss :lol:

Elmia
Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73680 klurar lite fortfarande på vad för slags "tävlingar" i motorsåg ... men den som lever får se :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

Torparn79  
#73719 då ska man alltså se till att huggarbyxorna ingår i packningen, eller?

gör gärna en checklista på "bra-att-ha-saker" som bör packa med oss innan man far uppåt..

Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73755 jodå "torpar79" .. det hinns nog med , som sagt är man ute i god tid ... men tiden rinner iväg med allt vatten i skogsmarkerna , det blir en liten fin "uppdate" när det närmar sig ;) ..

   TS
Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#74767 just nu händer inte mycket , ...det är snart jul , och folket har fullt upp ... men jag "ligger och lurar " och planerar lite för mig själv jag , ..i godan ro :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

totte  
#74783 En bra plan, vi litar på dig spindeln!

Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75302
totte skrev:En bra plan, vi litar på dig spindeln!


japp! och får jag inte som jag vill , så får jag improvisera ;) .. kjellas är bokat och klart..

och detta ska bli skoj :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

Elias  
#75328 Jag håller iaf på att bearbeta min respektive så förhoppningsvis passar det med allt jobb osv för mig också.

Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75620
Elias skrev:Jag håller iaf på att bearbeta min respektive så förhoppningsvis passar det med allt jobb osv för mig också.


jag vet inte om jag vågar bearbeta min respektive någe mer ;) .. "storken" landar igen snart :D

men det blir bra det , några ton välling / blöjor / mat , och mycket kärlek .. sedan har vi en lite större krabat som fostrats till att icke stjäla ...sin julgran =)) =))

naturligtvis kan saker och ting hända om det är nån "fulvädersdag " ... men "sommarträffen" är GIVEN :-bd

nu ska vi fira jul .. äta rökta delikatesser som jägarna skapat , och dricka öl och kramas med våra fruar / flickvänner :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

totte  
#75633 Nämen har man hört på tusan, det här blir spännande! Hoppas nu det inte blir en lika hårdkläckt historia som vi hade med Masterchief för ett år sen. Önskar er all lycka till!

Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75870
totte skrev:Nämen har man hört på tusan, det här blir spännande! Hoppas nu det inte blir en lika hårdkläckt historia som vi hade med Masterchief för ett år sen. Önskar er all lycka till!


nopp! ... med sonen jonas kom vi in vid .05:30 .. vattnet gick 05:50 ...och jonas kom 06:38 ... :-bd

hes the man!! JONAS!! ... några timmar senare så var vi på väg hem , och fick många fina leenden från alla i butiken där vi var in för att köpa kallskuren mat åt en hungrig mamma och saker ur delikatessdisken ... fixar man en födsel på så kort tid ..så förtjänar man att få åka hem och ligga i sängen och känna lugnet ... och som sagt inte fel med god mat

inom åkerinäringen , är det "just in time " som gäller ... vi får se hur det går denna gången :-bd :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

totte  
#75873 :grin: :grin:

Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

halvproffs  
#75912 Jättegrattis :ymparty: :-h ^:)^ :-bd

Avatar Fallback

Re: upprop / intresse för sommarträffen

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75929 puuh , ...man får tacka " halvproffs" ^:)^ .. men som sagt är det inte klart ännu :D

och ännu inte min planering med sommarträffen heller , .. dock tänker jag fortsätta min planering i godan ro

V 28 17/7 spelar kjellas B-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: upprop / intresse för sommarträffen

Skotartjejen  
#78037 Hmmm, Thunborg har minne som en guldfisk , min far har födelsedag just det datumet :roll: . Men vi får väl ha födelsedagskalas innan vi åker upp till dig 8) .

Och grattis till väntat storkbesök, hälsa Tösen från mig.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).