Socialt (mer om oss)

vems är kranen?!

3 inlägg 1975 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

vems är kranen?!

dexter  
#74308 såg de inskickade mms bilderna, och ja är så grymt jävla skit nyfiken rent sakt på vad som har hänt egentligen och HUR. för en kran är väl inte så lätt å knäcka direkt, om de inte är -30 -40 minus grader. så om piloten själv ser detta eller nån som vet som har hänt så berätta =D



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: vems är kranen?!

skogsjan695xl  
#74310
dexter skrev:såg de inskickade mms bilderna, och ja är så grymt jävla skit nyfiken rent sakt på vad som har hänt egentligen och HUR. för en kran är väl inte så lätt å knäcka direkt, om de inte är -30 -40 minus grader. så om piloten själv ser detta eller nån som vet som har hänt så berätta =D


tycker det ser ut som en loglift kran och då kan jag meddela att detta är inte helt ovanligt att dom går av där.
Men lite konstigt är det att kran ligger över kärran och enligt stolpen så borde kran vara rakt över där de står och fotar.
Så de har väll kanske inte svängt med kranen när de lyfte upp den på kärran.

MEN visst är man nyfiken på vem detta är. ALS är det på maskinen också, ser det ut som, vajergrind är det iaf.

Avatar Fallback

Re: vems är kranen?!

dexter  
#74311 de måste va en TJ/JD maskin me tanke på vajergrinden! men va får kranen att bryta sånt där?!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).