Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11266 inlägg 2297795 visningar 390 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vad var det senaste ni köpte??

skogsjan695xl  
#70587 Ja vad var nu det senaste ni köpte, grejer till bilen kanske eller ny bil. Varför inte en ny kamera.

Ja ni fattar säkert.

Själv var det senaste en ny TV, den gamla var så dålig att det knappt gick se på den och så starta den nästan inte.
Så en tur till Karlstad och elgiganten fick det bli, var ju reklam om 32tum LCD för 4000 på tven, låt bra tyckte vi, åkte dit och nej, tyckte inte det var så bra bild, så det slutade med en LG plasma.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70590 En kebabrulle, jag ångar mig redan. Skräpmat som var god då man var ung blir jag bara besviken på numer.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogsjan695xl  
#70591
trilla skrev:En kebabrulle, jag ångar mig redan. Skräpmat som var god då man var ung blir jag bara besviken på numer.


Kebabrulle är inte fel ibland :grin:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

H-E  
#70594 4 liter Mobil1

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70597 En hdtv box.... hade hoppats att man skulle kunna få se lite bra champions league matcher ikväll med den, men den har inte börjat fungera än :/

Det absolut senaste inköpet var dock en påse halstabletter :o

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

970D  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70602 en tank till bilen...

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70603 Ett par pfanner gladiator röjarbyxor :)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

stegmaster  
#70604 ny frontrute til grävemaskinen. :surp:

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogsjan695xl  
#70605
stegmaster skrev:ny frontrute til grävemaskinen. :surp:


Var den dålig? eller har den gått sönder?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

edge  
#70609
skogsjan695xl skrev:Ja vad var nu det senaste ni köpte, grejer till bilen kanske eller ny bil. Varför inte en ny kamera.

Ja ni fattar säkert.

Själv var det senaste en ny TV, den gamla var så dålig att det knappt gick se på den och så starta den nästan inte.
Så en tur till Karlstad och elgiganten fick det bli, var ju reklam om 32tum LCD för 4000 på tven, låt bra tyckte vi, åkte dit och nej, tyckte inte det var så bra bild, så det slutade med en LG plasma.



Exakt vad som hände oss då vi var ute efter ny tv 32" lcd trodde vi kom hem med en 42" lg plasma...:)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogsjan695xl  
#70612
edge skrev:
skogsjan695xl skrev:Ja vad var nu det senaste ni köpte, grejer till bilen kanske eller ny bil. Varför inte en ny kamera.

Ja ni fattar säkert.

Själv var det senaste en ny TV, den gamla var så dålig att det knappt gick se på den och så starta den nästan inte.
Så en tur till Karlstad och elgiganten fick det bli, var ju reklam om 32tum LCD för 4000 på tven, låt bra tyckte vi, åkte dit och nej, tyckte inte det var så bra bild, så det slutade med en LG plasma.



Exakt vad som hände oss då vi var ute efter ny tv 32" lcd trodde vi kom hem med en 42" lg plasma...:)



Ja så det kan bli ibland, var en 42tum den vi köpte också :grin:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70614 Lite godis till verkstaden :) och sen en verktygs låda till att ha på jobbar bilen.
Lite smyg reklam oxå för KNT verktyg som har massor av trevliga saker i den här stilen med bra kvalité oxå :)



Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogsjan695xl  
#70616 Verktyg kan man då aldrig få nog av, varje gång man är på biltema och köper grejer å åker alltid minst ett verktyg med i vagnen :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70619 Detta inhandlade jag idag, kommer säkert till nytta.

http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=1417&n=10

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

stegmaster  
#70622
skogsjan695xl skrev:
stegmaster skrev:ny frontrute til grävemaskinen. :surp:


Var den dålig? eller har den gått sönder?

Den gick sönder då en kvist från en stor tall(träde gjorde en rulla) traff rutan. Den va inte laminerat så jag fick hyttan fyld av glassbitar. Men idag så fick jag montera in den nya. Så nu återstår at gjöra rent i hytten.(har grävd nogra dager utan rutan, så det har blivit lite skit.)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).