Skördare

Eco Log visning i gruvberget

14 inlägg 5597 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Eco Log visning i gruvberget

ÖSA4ever  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69027 Någon som var där å kolla,var det nå ös i grejerna?Ska ju gå nå grymt dom där har jag hört :!:



   TS
Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

ume  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69030 Jodå, nog gick dom fint inte alls som b modellen som gick konstant tungt, blir nog bra flyt i körningen oxå med separata pumpar så man slipper tryck å flödes svängningar i kran o agg. Va riktigt fina i hytten oxå.

Användarvisningsbild

Re: Eco Log visning i gruvberget

NZ  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69035 ´Nog gick dom fint maskinerna men att det var nå grymt ös vet jag inte om jag kan hålla med om. Då lär man nog dit med nått annat än Logmax :grin:

Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

ÖSA4ever  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69061 Jo skördarna ser ut att ha fina hytter,dom hade ju till å med fått till plant golv i dom nu åxå :-bd Dom verkar då sälja riktigt bra nu.Vet inte om det beror på att dom är så bra eller för att dom är billig?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Eco Log visning i gruvberget

Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69069 Priset tror jag e rätt så viktigt faktor,de e ett Sveagäng i närheten som har beställt en ny 560 å den va 600 000 billigare än 1270E. De går åt en ansenlig summa "pinnar" innan den merkostnaden e inkörd :wink:

Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

ÖSA4ever  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69095 Ja när det börjar bli så stora summor så måste man nog tänka sig för en å annan gång.Vad man ska ha för märke är väl mycket en smaksak och vad man känner sig trygg med.Sen får man väl väga in andrahandsvärdet också.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Eco Log visning i gruvberget

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69115 Ska man snacka ös så var de ju rätt bra snurr på 590n med 480 aggregat tycker ja!

Användarvisningsbild

Re: Eco Log visning i gruvberget

Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69118 Å de gula matchar ju den gula 8)

Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

Lindroth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69154 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UtYu-DMzGZg[/youtube]

Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

ÖSA4ever  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69164
Engstrand skrev:Ska man snacka ös så var de ju rätt bra snurr på 590n med 480 aggregat tycker ja!




Har du varit å tittat på den?

   TS
Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

zeaflower  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69283
Engstrand skrev:Ska man snacka ös så var de ju rätt bra snurr på 590n med 480 aggregat tycker ja!


Amen!

Den går som fan, tyvärr för klen skog på filmen, vore kul o se den i grovskog.

Användarvisningsbild

Re: Eco Log visning i gruvberget

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69298 Näe,fast brorsan pratade med ägaren till den förut,de va jädrigt nöjda. Satt LM 6000 från början men de la de på en släpkärra o körde till Grangärde..gick inte o köra med enligt honom! :D


ÖSA4ever skrev:
Engstrand skrev:Ska man snacka ös så var de ju rätt bra snurr på 590n med 480 aggregat tycker ja!




Har du varit å tittat på den?

Avatar Fallback

Re: Eco Log visning i gruvberget

betula  
#69444 Varför så dåliga kvistknivar på en demo? Och kapen är för slö. Angående skotaren verkar kranen gå ryckigt.

Användarvisningsbild

Re: Eco Log visning i gruvberget

Lars-Erik Plåth  
#69573 tycker du kapen är för slö vad jämför du med då och kvistknivarna är då inte dåliga illa fall inte på den jag kör dom kan du nog skära papper med om du vill men o andra sidan kanske det har med skötsel av dom att göra samt hantering på videon ser det vä ganska bra kvistat ut ?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).