Vedmaskiner, flishuggar

Duun VM 360

9 inlägg 5839 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Duun VM 360

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64899 Jag såg Duun VM 360 på Elmia men han inte prata med försäljaren. På Duuns hemsida finns inte den modellen med och inte på några av de svenska återförsäljarnas sidor hller. Är det någon som har någon info, erfarenhet eller åsikter om maskinen?



   TS
Trejon
Användarvisningsbild

Re: Duun VM 360

stegmaster  
#64926 Har inte hört talas om denna maskin, dom lanserade ju just wm 420.
E du säker på at det va wm 360? Kan det i så fall vara en prototyp som dom vil kolla interessen för? :???:

Avatar Fallback

Re: Duun VM 360

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64929
stegmaster skrev:Har inte hört talas om denna maskin, dom lanserade ju just wm 420.
E du säker på at det va wm 360? Kan det i så fall vara en prototyp som dom vil kolla interessen för? :???:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Duun VM 360

stegmaster  
#64970
JF skrev:
stegmaster skrev:Har inte hört talas om denna maskin, dom lanserade ju just wm 420.
E du säker på at det va wm 360? Kan det i så fall vara en prototyp som dom vil kolla interessen för? :???:

Va menar du(ingen tekst)?

Avatar Fallback

Re: Duun VM 360

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#65004 Ojsan, skit bakom tangenterna :oops:
Jo, jag är säker på att maskinen heter så, jag har broschyren framför mig.
Har du erfarenhet av någon annan Duun?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Duun VM 360

stegmaster  
#65032 Nei, har tyvärr inte någon egen erfarhet med dessa maskiner. Jag har lest lite om dom på Norska forum, och dom verkar vara lite så där nöjda med wm 100 ( dom flesta verkar vara nöjd med maskinen, men inte med tilverkaren, lang leveransetid på prylar). Den nya wm 420 e ju just lanserad på marknaden, fast det skal vel vara samma som wm 100, fast med joystick manöver.
Står lite och lesa om Duun(och manga andre) i denna tråden
http://www.gardsdrift.no/id/32665/viewtopic/59/page/1

Avatar Fallback

Re: Duun VM 360

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#65036 Ok, tack för det.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Duun VM 360

stegmaster  
#66706 Her står det lite til om den nya Wm360.
http://www.gardsdrift.no/id/38494

Avatar Fallback

Re: Duun VM 360

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#67008 Så bra att modellen dök upp nån mer stans, så inte alla tror att jag fantiserar;-)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).