Skotare

Styrförstärkare

7 inlägg 3469 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Styrförstärkare

sliparn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60125 Hej
Är det någon som vet vart man kan få tag i ett elschema till en styrförstärkare Ösa 250,eller vet någon som lagar dessa.Annars får det väl bli en ytbytes.



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Styrförstärkare

kjell62  
#60317
sliparn skrev:Hej
Är det någon som vet vart man kan få tag i ett elschema till en styrförstärkare Ösa 250,eller vet någon som lagar dessa.Annars får det väl bli en ytbytes.



Alfta-produkter
http://www.alftaprodukter.se/
kjell

Avatar Fallback

Re: Styrförstärkare

sliparn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60332 Hej, Kjell jag har ringt både Alfta-produkter & Koppom men ingen hade vare sig en beg eller utbytes hemma.Dom sa att det skulle dröja minst två veckor innan dom fick hem en utbytes :(( .Du vet ingen som lagar styrförstärkare?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Styrförstärkare

Thunborg  
#60335
sliparn skrev:Hej, Kjell jag har ringt både Alfta-produkter & Koppom men ingen hade vare sig en beg eller utbytes hemma.Dom sa att det skulle dröja minst två veckor innan dom fick hem en utbytes :(( .Du vet ingen som lagar styrförstärkare?


Prova med Peters Skogsmaskiner i Karlstad, (skrotpeter) 8)

Avatar Fallback

Re: Styrförstärkare

Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60343 Stigs Maskin i Sundsvall brukar ha "allt" :wink:

Avatar Fallback

Re: Styrförstärkare

sliparn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60794 Hej måste bara medela att det har ordnat sig med styrförstärkaren.Ibland har man tur jag träffade en pensionerad maskinägare utan för verkstan i går och berättade om att ingen hade en utbytes förstärkare på lager.Döm om min förvåning när han sa att han hade en liggandes på en hylla som var renoverad och den fick man för 1000kr :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: Styrförstärkare

Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61053 ibland ska man ha tur :smile:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).