Motorsåg och handhållet

Ny generasjon batteriserie fra Husqvarna?

3 inlägg 1968 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ny generasjon batteriserie fra Husqvarna?

Tretoppen  
#490888 Toppmodellene i Husqvarnas batteriserie har fra starten vært 536, men nå ser jeg at de har lansert en løvblåser som heter 540iBX.
Er det noen som vet om de med dette er på vei over til neste generasjon batteriserie?

Ny løvblåser fra HQ



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Ny generasjon batteriserie fra Husqvarna?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#490890
Tretoppen skrev:Toppmodellene i Husqvarnas batteriserie har fra starten vært 536, men nå ser jeg at de har lansert en løvblåser som heter 540iBX.
Er det noen som vet om de med dette er på vei over til neste generasjon batteriserie?

Ny løvblåser fra HQ

Min underbara Husqvarna batteri-klippare heter LC 141 Li (41 cm klippbredd) men går likväl på de gamla 36V batterierna. Så Husqvarna behöver inte slaviskt följa voltantalet i modellnamnet.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Ny generasjon batteriserie fra Husqvarna?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#490899 En vidare koll på Husqvarnas svenska hemsida visar att det kommer två nya 36V ryggbatterier, som heter 550x och 950x, och som ska vara lite kraftfullare än de gamla 520x och 940x. Listpriset verkar dock vara samma som på de gamla ryggbatterierna - som fortfarande är kvar på den svenska hemsidan!
/Niklas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).