Öppna kategorin

Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

10 inlägg 4153 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

Hema  
#489695 Någon mer än jag som upplever Husqvarnas hemsida vara allt annat än lättsurfad? Bara en massa reklamtext och skräp som döljer var man ska finna det man egentligen är ute efter. Klart de står inte ensamma om att ha en rörig hemsida, men den var iaf bättre förr.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

rikard_e  
#489745 Håller med.

Upplever den som svåröverskådlig.
Den gamla hemsidan hade en mycket enklare layout.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

totte  
#489790 Verkar vara ett allmänt fenomen i hemsidesbranschen just nu att krångla till det som funkade fint innan. Rätt mycket som är fult och rörigt, och uppe på det en hel del sopm inte fungerar som det skall, knappar som inte tar, videos som inte laddar, texter som överlappar och massor av andra designmissar.

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

RONiL  
#489792 Att titta på den sidan är som att ha en telefonförsäljare i örat....

Jag behöver en ny såg m,m och tänkte jämföra några av Hq modellerna. Den sidan fick mig att på alvar att fundera på vilket märke som helst utom Husqvarna...

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

anersimyra  
#489807 Den/de som konstruerat sidan har ingen aning om vad som skiljer ett äpple från ett päron.. :-o

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

SkogsBasse  
#489813 Kan bara hålla med, tänker samma sak varje gång jag är där.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

anersimyra  
#489817
SkogsBasse skrev:Kan bara hålla med, tänker samma sak varje gång jag är där.

Delar av texten verkar dessutom vara googlad från någon föråldrad hemsida av typ stormarknad med trädgårdsavdelning.. :-o

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489883 Gå in på Jonsereds hemsida istället. Där hittar man fortfarande hyggligt bra sammanställningar.

Man verkar just nu även kunna få en röjsåg gratis :D
1515090166_skaermklipp.jpg


En snabb koll mot samma HVA-modell ger att Jonseredarn ger 0,1 kW mer och har 3 dB lägre ljudeffektnivå (hur detta nu går till eftersom det är i stort sett samma maskiner :???: )

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

Hema  
#489891 Hehe kör Husqvarna med ljudtrimning? :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Husqvarnas hemsida Bra eller Anus?

axwell  
#490741 Jag trodde att Beijer Bygg hade den sämsta hemsidan, med råd om hur allt skall göras istf. att visa sitt sortiment.

Husqvarnas slår den bottennoteringen med hästlängder. 😡 L-)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).